مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: کسانی که این پرونده‌ها را در فیفا پیگیری نکردند باید پاسخگو باشند.

آذری: منابع عربی معتبر نیستندسعید آذری در گفتگو  با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت اکواستوچکوف به فیفا بیان کرد: متأسفانه ذوب‌آهن در این مورد به پرداخت 750میلیون تومان به این بازیکن محکوم شد و ما از طریق یک بانک آلمانی این مبلغ را به حساب این بازیکن واریز می‌کنیم.

باشگاه ذوب‌آهن در زمان ما چندین بار این رأی را به تعویق انداخت و نامه‌نگاری زیادی را با فیفا انجام دادیم اما متأسفانه مسئولین باشگاه در دوره قبل در فرجه‌ای که فیفا به ما داده بود دفاعی از خود ارائه ندادند.

وی ادامه داد: اگر دکتر سعد محمدی در این مورد کمک نمی‌کرد و ما بیچاره بودیم.

شرکت ذوب‌آهن در این پرونده کمک‌های زیادی را به باشگاه داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد بدهی باشگاه به ایگور‌کاسترو ابراز کرد: وقتی که ما مدیریت باشگاه را به عهده گرفتیم 350 هزار دلار به این بازیکن بدهی داشتیم.

باشگاه از ایگور تخفیف خواست و توانستیم این بدهی را 10 قسط کنیم، اما دو قسط 35هزار دلاری باقی مانده است که حتما پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: پس از بازی نفت لیستی را منتشر می‌کنم و اقدامات خود را درمورد اوضاع اسفناک باشگاه ارائه می‌دهیم. برای من این سوال مطرح است که چه کسی باید پاسخگوی این ضرر و زیان‌ها باشد، اما تمام کادر باشگاه تلاش خود را برای رسیدن به جایگاه اصلی ذوب‌آهن انجام می‌دهند.

آذری در مورد برنامه‌های فشرده تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: این قوانین برای همه تیم‌ها به یک شکل است . سازمان لیگ برنامه‌های خود را به صورت منظم انجام می‌دهد اما ما در قرعه‌کشی‌ها بدشانسیم. در رفت‌و آمدها با مشکل پرواز روبه رو شدیم و سیستم حمل و نقل ما فرسوده است. این عوامل مزید بر علت شد که بازیکنان ما در این هفته‌ها خسته شوند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره احتمال محرومیت گل‌محمدی در آسیا خاطرنشان کرد: منبع ما در این زمینه تنها فدراسیون خود ما و کنفدراسیون آسیا است و رسانه‌های غربی برای ما معتبر نیستند. این صحبت‌ها را راه‌انداختند جنگ روانی است و برای ما اهمیت ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار