جکسون داپا سیائو به دلیل عملکرد ضعیف و نارضایتی کادر فنی از ترکیب تیم جدا شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار هفته نهم لیگ برتر بین تیم‌های گسترش و استقلال اهواز تغییر و به تعویق افتاد.

بر این اساس دیدار تیم‌های استقلال اهواز و گسترش فولاد روز شنبه 4 مهر و ساعت 17:30 برگزار می‌شود.

همچنین با توجه به درخواست مسئولان آبی زردپوشان تبریزی و به دلیل برگزاری مسابقات نوجوانان آسیا در سرزمین اختصاصی گسترش فولاد، برگزاری مسابقه جام حذفی گسترش و ذوب‌آهن مقدور نبوده و به روز دوشنبه 3 شهریور موکول می‌شود.

البته سازمان لیگ نیز با درخواست مسئولان گسترش موافقت نموده است.

در هفته هفتم رقابت‌ها بازی استقلال اهواز و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

 مهاجم برزیلی گسترش جدا شد

جکسون داپاسیائو مهاجم برزیلی گسترش فولاد به تیم گسترش پیوسته بود پس از عملکرد ضعیف در دیدارها مورد توجه کادر فنی وکمالوند قرار گرفت  و از این تیم جدا شد جکسون برای فسخ قرارداش به باشگاه خواهد رفت.

گسترشی‌ها با دو غایب به مصاف ذوب آهن می‌رود

گسترش فولاد فردا در شرایطی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که دو بازیکن خود را در اختیار ندارد. امین دوریشی از ناحیه شگستگی دست و شهرام گودرزی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا، تاندون قادر به همراهی تیم‌شان نیستند.

 گسترش فردا در مصاف با قهرمان دور پیش جام حذفی

تیم گسترش فولاد، فردا مسابقه دشواری در مصاف با ذوب‌آهن پیش‌رو دارد ذوب‌آهن  که مدافع عنوان قهرمانی بوده بطور حتم برای دفاع از عنوان جام حذفی دور پیش به تبریز می‌آید.

گسترشی‌ها در مصاف بازیکنان کرج با دو گل پیروز شده بودند و گام به این دوره رقابت‌ها گذاشتند از سوی ذوبی‌ها با نتیجه 2-1 بادران را پشت سر گذاشته و حریف این تیم تبریزی شدند.

باید دید جدال شاگردان یحیی و فراز در نهایت با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار