شیراز؛

فارس از یک شنبه میزبان کشته شدگان منا

16 کشته شده حادثه منا از استان فارس بوده است از این تعداد تا این لحظه دونفر از شهرستان آباده و 14 نفر نیز از شیراز جزء کشته شدگان بوده اند و پیکر جان باختگان این حادثه از روز یک شنبه به میهن وارد خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زینلی رئیس حج و زیارت استان فارس گفت:به دلیل تجمع حجاج در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز هنوز از اطلاعات دقیق حجاج کشته شده منا اطلاعی در دسترس نیست اما دو کشته شده این حادثه مربوط به شهرستان آباده است.

اسکندر ناصری ، نادعلی امینی ، اسماعیل جعفری ، عبدالصمد جمشید نزاد ، حسن جوانی ، محمد خندان ، قاسم رحمان ،حمید جوکار ، حسین محمدی ، عباس لطفی ، مختار اکبری ، نعمت الله منصوری ، علی نظر برومند ، رجب نعمتی ، محمد راکعی و حسین حیاطی از جمله جان باختگان حادثه منا بوده اند.

وی اضافه کرد: هنوز در مورد افرادی که شناسایی نشده اند اطلاعات کاملی در دست نیست و همه ی همکاران سازمان حج و زیارت در کشور و شیراز در حال رایزنی هستند تا اطلاعات کامل و دقیقی با اطلاع مردم شریف استان برسانیم.

سه هزار و 500 نفر امسال در قالب 25 کاروان از استان فارس به حج مشرف شده اند و زمان بازگشت حجاج از هفت مهر تا 14 مهر خواهد بود.



انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.