در پی اتفاقات اخیر در مکه موسسه نشر فرهنگ شهادت شیراز بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی موسسه نشر فرهنگ شهادت، موسسه نشر فرهنگ شهادت با صدور بیانیه ای ضمن یادآوری حوادث تلخ در حج امسال، رژیم آل سعود را مصادق بارز خائن الحرمین خواند و از دولتمردان جمهوری اسلامی ایران خواست که با جلوگیری از پایمال شدن خون زائران پر کشیده، واکنش مقتدرانه ای از خود نشان دهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

زائران بیت الله الحرام قربانیان عید قربان آل سعود

انا لله و انا الیه راجعون

عید قربان امروز به گونه ای بر امت اسلامی گذشت که به جای آن که حجاج بیت الله الحرام قربانی کنند خود به قربانگاه بی تدبیری و خباثت آل سعود رفتند و اکنون امت پیامبر اکرم به سوگ آنها نشسته است.

بار اول نیست که حرم امن الهی در فاصله کمتر از دو هفته از كشته شدن مشکوک زائران خانه ی خدا در مسجد الحرام که منجر به عزا نشستن تعداد زیادی از برادران و خواهران مسلمان ما شد، متاسفانه در روز عید الاضحی که روز شادی و سرور مسلمانان سراسر جهان بود، حادثه خونین منا که به فوت مظلومانه بیش از 1300حج گزار منجر شد موجی از عزا و اندوه را برای مسلمین جهان به وجود آورد.

نوکران بی جیره و مواجب آمریکای جهانخوار و رژیم منحوس صهیونیستی تمام عزم خود را برای ارائه تصویری تحریف شده از چهره اسلام و مسلمین به منظور مهار موج اسلام گرایی و به تعطیلی کشاندن مناسک پرفیض حج و همچنین جلوگیری از اعلام برائت از شیطان بزرگ جزم کرده اند.

آنچه به یقین خواسته تمام ملت های اسلامی و دولت های آنها باید باشد، این است که دولت سعودی مسئولیت حادثه در سرزمین منا را بپذیرد و به عواقب آن تن دهد و سازمان همکاری های اسلامی برای حصول نتیجه پیرامون آن جلسه تشکیل داده و نسبت به مدیریت آینده حج تصمیم گیری کند.

ما سربازان امام خامنه ای (مد ظله العالی) از این مصیبت بزرگ به خشم آمده ایم و در حالیکه با چشمانی گریان منتظر استقبال از قربانیان این حادثه هستیم و فریاد مرگ بر آل سعود خائن را سر می دهیم ضمن تسلیت به پیشگاه امام زمان عج و مقام عظمای ولایت و خانواده های این عزیزان و طلب شفای مجروحان این حادثه خواستاریم دولت محترم جمهوری اسلامی ایران با همکاری مجلس شورای اسلامی اقدامات درخوری را در واکنش به این اتفاقات عامدانه که در مناسک حج امسال پیش آمد، نشان دهند.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: بیانیه ، نشر ، شهادت ، منا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.