نایب‌رئیس هیات بسکتبال استان تهران نتایج مسابقات بسکتبال بانوان کشور در رده‌های مختلف را اعلام کرد.

شبنم کلاهی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران در شهرستان ری با همکاری شورای شهر شهرداری و تربیت بدنی باقرشهر در تالار تربیت بدنی این شهرستان برگزار شد. فینال و رده‌بندی این مسابقات به صورت ضربدری برگزار شد. تشکر می‌کنم از مسئولان برگزارکننده که مسابقات خوب و سالمی را برگزار کردند. 

وی افزود: از سه‌شنبه تا پنجشنبه میزبان این مسابقات بودیم. مسابقات در پنج رده سنی برگزار شد و مقام‌های اول تا سوم مینی بسکتبال به ترتیب به فارس، تهران و اصفهان رسید. در رده سنی نونهالان کردستان، تهران و اصفهان اول تا سوم شدند. در رده سنی نوجوانان هم تهران، فارس و کردستان به ترتیب روی سکو رفتند. در جوان تهران قهرمان شد و آذربایجان شرقی و اصفهان دوم و سوم شدند. در امیدها هم تهران، آذربایجان شرقی و کردستان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند. 

به گفته کلاهی تهران در این مسابقات سه قهرمانی و دو نایب قهرمانی به دست آورد.  

همچنین فاطمه کرم‌زاده، نایب‌رئیس فدراسیون بسکتبال هم به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسابقات قهرمانی بانوان کشور در پنج رده سنی مینی‌بسکتبال، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برگزار شد. این مسابقات سه ماه طول کشید. 320 ورزشکار از 20 استان، سه روز در این مسابقات حضور داشتند. 

وی ادامه داد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده از سطح مطلوبی برخوردار بودند. میزبانی و داوری‌ها هم بسیار خوب بودند. نسبت به سال‌های گذشته، این مسابقات چشمگیرتر بود و سطح تیم‌ها هم بالاتر رفته بود. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار