کاپیان تیم ملی بسکتبال گفت: دوست داشتیم با حریفان سختتری در مرحله نخست روبرو می شدیم.

به گزارش خبرنگار توپ تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بعد از بازی با مالزی گفت: تیم مالزی حریف سنگینی برای ما نبود. بازی تمرینی ای بود که همه بازیکنان در آن دویدند و از نظر آماده سازی بد نبود.

وی افزود: این بازی چیز زیادی به بازیکنان ما اضافه نکرد. خوشحالیم که بدون آسیب دیدگی پیش رفت و امیدوارم در دور بعدی هم با آمادگی پیش برویم.

نیکخواه بهرامی گفت: اکثر تیم ها در این تورنمنت کاملا آماده هستند. لبنان و قطر بسیار خوب کار کردند. تیم خوب چین تایپه در حال حذف از گروه خود است و چین و کره واقعا آماده‌اند. تیم های گروه ما در مقابل برنامه خاصی نداشتند. دوست داشتیم بازی ها کمی سختتر بود و در مرحله اول که اصولا جای اشتباه هم هست، اشتباهات خود را بفهمیم و تکرار نکنیم.

وی افزود: اتفاق خوب این است که همه سالم‌اند و در مرحله بعد دیگر جای اشتباه نیست. البته 3 بازی بعدی ما کمی سختتر می شود، بنابراین اتفاق بدی هم نیست که بازی ها از سبک شروع شده، با متوسط ادامه پیدا کند و در نهایت سخت شود.

کاپیتان تیم ملی همچنین با بازماندگان حادثه دیروز منا همدردی کرد و گفت: این اتفاقات همه را متاثر می کند. تمام بازیکنان از صبح با شنیدن این خبر ناراحت شدند. حادثه غم انگیزی است و به خانواده بازماندگان تسلیت می گویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار