مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا با رقابت نمایندگان کشورمان از امروز 2 مهرماه در پکن چین آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در چین به مصاف حریفان خود رفتند که در روئینگ دونفره تک پاروی مردان فرهاد کربلائی قلی زاده و فرزاد کربلائی قلی زاده در مصاف با رقبایی از هنگ کنگ، هند و اندونزی در رده چهارم قرار گرفتند و به شانس مجدد راه یافتند.

مهسا جاور در روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از کره، قطر، ویتنام و اندونزی رو به رو شد و در نهایت در رده نخست قرار گرفت و مستقیما به فینال A راه پیدا کرد.

در روئینگ چهارنفره مردان خشایار عباس آبادی، سیاوش سعیدی، مجتبی شجاعی و امیر رهنما با حریفانی از هنگ کنگ، بنگلادش و چین رقابت کردند و در نهایت در رده سوم قرار گرفتند و به شانس مجدد راه پیدا کردند.

عاقل حبیبیان در روئینگ تک نفره سبک وزن با حریفانی از تاینلد، بنگلادش، فیلیپین و هنگ کنگ رو به رو شد و در نهایت در رده نخست ایستاد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان نازنین ملائی و نازنین رحمانی با حریفانی از هنگ کنگ، قزاقستان و چین رو به رو شدند و در پایان در رده دوم قرار گرفتند و به شانس مجدد صعود کردند.

این رقابت ها فردا 3 مهرماه با برگزاری ادامه دور مقدماتی در پکن پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار