سعید فضل اولی در حالی دیگر به تمرینات تیم ملی بازنگشت که برای ادامه برنامه‌های زندگی‌اش به آلمان مهاجرت کرد.

از مهاجرت یک ملی پوش تا دوپینگ در آبهای آرام

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: در حالی که آبهای آرامی‌ها هر روز به مسابقات کسب سهمیه نزدیک می‌شوند اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که پیشرفت ملی پوشان را می‌کاهد.

چند روز گذشته در تست دوپینگی که از ملی پوشان آبهای آرام گرفته شد و متوجه شدند 2 نفر از آنها دوپینگ کرده‌اند و به همین منظور جلسه‌ای برای محرومیت آنها صورت خواهد گرفت.

از طرفی سعید فضلی اولی دیگر به تیم ملی و تمرینات بازنگشت و با هزینه شخصی‌اش به آلمان مهاجرت کرد.

در این رابطه مصاحبه‌ای با محسن میلاد انجام دادیم:

میلاد: قایقرانان دوپینگی از آب در آمدند

محسن میلاد بیان کرد: متاسفانه تست دوپینگ دو قایقران این رشته مثبت درآمده است اما تا نوع دارویی که استفاده کرد‌ه‌اند معلوم نشود و کمیته فنی تشکیل نشود اسمی از پاروزنان نمی‌برم اما بستگی به نوع دارو 2 تا 4 سال محرومیت را در بر خواهد داشت.

وی در خصوص استعفای خود افزود: استعفای بنده توسط امینی پذیرفته شده و از این پس بنده به عنوان مدیر تیم ملی در آبهای آرام فعالیت خواهم کرد.

میلاد در خصوص مهارجرت سعید فضلی اولی خاطر نشان کرد: سعید فضل اولی برای همیشه ایران رiبه مقصد آلمان ترک کرد و با هزینه شخصی‌اش رفت. با اینکه خیلی با او صحبت کردم اما تصمیمش را به عقب نینداخت و یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی‌اش را مرتکب شد زیرا اگر 2 ماه دیگر برنامه‌اش را عقب می‌انداخت و در مسابقات شرکت می‌کرد، حداقل زحمات و تمرینات پی در پی زندگی‌اش به هدر نمی‌رفت.

وی در ادامه اظهار داشت: ملی پوشان با قدرت تمرین می کنند و علی آقا میرزایی هم به اردو بازگشته است .

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است باید بگویم که امیدی به قایق دو نفره نیست، اما در حال حاضر سرمربی در حال تست گیری و رکورد گیری برای ارنج کردن دو پارو زن است تا در مدت کوتاهی آنها آماده شوند اما با توجه به مدت کمی که داریم به نظر می اید بیشتر از این نمی توان از  قایق دو نفره انتظار داشت.

میلاد در ادامه تاکید کرد: در هر صورت قایق دو نفره احتیاج به هماهنگی زیادی دارد و به این سادگی و با مدت کمی که در اختیار داریم به نظر اتفاقی مهمی رخ نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قایقرانی ، آلمان ، مهاجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
اقا مسئولین دست این قیقرانارو بگیرین دیگه حتما باید راه اشتباه رو امتحان کنن؟ یالا دیگه!!
آخرین اخبار