چند روز گذشته برخی حاشیه‌ها منجر به استعفای محسن میلاد رئیس کمیته آب های آرام شد.

محسن میلاد، رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: استعفای من شخصی است اما فرایند نتایج حاشیه‌ای با پاروزنان نتیجه فرا ملی خواهد داشت و همه را زیر سوال می‌برد.

محسن میلاد در ادامه بیان کرد: با توجه به مشکلات مالی و کاری که پیدا کردم استعفا داده‌ام البته شرایط جوری رقم خورد که خیلی ناراحتم کرد و استعفایم را نوشته و به ناخدا امینی دادم و از بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردم.

وی در خصوص وضعیت ورزشکاران این رشته و بحث‌هایی که هم اکنون وجود دارد افزود: امیدوارم تا ناخدا امینی برنامه‌ای برای این وضعیت در نظر بگیرد و با درایت و تخصصی که دارند ورزشکاران را برگرداند زیرا هر روز نبودن این ورزشکاران در اردو مساوی با لطمه‌ای است که به تیم می‌خورد و زحماتی که مدت‌های مدید در اردو برای آنها کشیده شده است.

میلاد در ادامه تصریح کرد: من به دلیل مشکلات شخص‌ام کنار کشیدم اما تیم ملی و ورزشکاران موضوعاتشان جدا از این مسائل است ضعف آنها به اعتبار فدراسیون و حوزه بین‌ الملل و ورزش ضربه خواهد زد .

وی در مورد مجوز آلمان و شرایطی که برای ویزاها پیش آمد، اظهار داشت: این بزرگترین چالشی بود که برنامه‌های ما را دچار مشکل کرد زیرا روادید  ورزشکاران تا مسابقات قهرمانی آسیا اعتبار داشت و 10 روزه بود اما خود ویزا اعتبار داشت که باعث شد فرزین اسدی پس از مسابقات زیر 23 سال اعتبار روادیدش تمام شود و با وجود مذاکراتی که داشتم روادیدها مدت اعتبار نداشت و تا زمانیکه تاریخ خود روادید به اتمام نرسد قادر نیستیم هیچ‌کاری انجام بدهیم و این اتفاق باعث از هم گسیختگی برنامه‌های ما شد.

میلاد در ادامه تاکید کرد: اما اگر با برنامه‌ریزی پیش برویم و تمرینات تخصصی و سرعتی را بچه های آبهای آرام پیوسته ادامه دهند و به کار حرفه‌ای خود پایان ندهند رشد فزآینده‌ای خواهیم داشت.

وی در خصوص عملکرد پاروزنان در مسابقات قهرمانی خاطرنشان کرد: پارو زنان آبهای آرام در مسابقات عملکرد بدی نداشتند اگر چه قادر بودند که بهتر از این باشند.

میلاد در خصوص مشکلات شخصی خود تصریح کرد: بنده با این 2 مشکل از کار در فدراسیون کناره‌گیری کردم، اما برای ورزشکاران خیلی ناراحتم چون نباید آنها را وارد مسائل حاشیه‌ای کنند زیرا فرآیند نتایج آنها ملی است و به کارکرد کل فدراسیون، هزینه‌های چندمیلیاردی  و کارکرد کل کارمندان فدراسیون بازی می‌گردد و نتیجه فراشخصیتی دارد از طرفی ورزشکارانی که به نتایج مورد نظرشان نرسیده‌اند با هر تلنگری آماده‌ منفجر‌شدن هستند پس نباید با آنها تند برخورد می‌شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار