تیم ملی روئینگ کشورمان با قهرمانی در مسابقات آسیایی یک قدم به حضور در المپیک نزدیک شد.

روئینگ سواران یک قدم به المپیک نزدیک تر شدندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از تمرینات متمرکز تیم‌های ملی روئینگ برای رقابت با کشورهای آسیایی به منظور کسب سهمیه به شهر پکن چین رفتند.
 
پاروزنان رشته روئینگ در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در 2 ماده شانس مجدد و یک ماده نیمه نهایی به مصاف حریفان رفتند.
 
پس از تلاش های بی وقفه فدراسیون قایقرانی و قایقرانان کشورمان در نهایت صابر نادری در مصاف با حریفانی  از اندونزی، چین تایپه، فیلیپین و تایلند در تک نفره سنگین وزن به فینال A راه یافت.
 
همچنین تیم چهار نفره سنگین وزن با ترکیب فرحناز عشقی، پریسا احمدی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا با حریفانی از قزاقستان، ویتنام، کره، هنگ کنگ و اندونزی روبه رو شد و در رده دوم ایستاده و به فینال A راه یافت.
 
نازنین رحمانی و حمیرا برزگر در دو نفره سبک وزن بانوان در رقابت با پاروزنان چین تایپه،ویتنام وقزاقستان و ازبکستان در جایگاه سوم ایستاد و به فینال B راه پیدا کرد.
 
عاقل حبیبیان در نیمه نهایی روئینگ تک نفره سبک وزن مردان و در رقابت با حریفانی از هند، کره شمالی، ویتنام، فیلیپین و تایلند در رده نخست ایستاد و راهی فینال A شد.
 
با این نتایج پربار به نظر می رسد، قایقرانان روئینگ می توانند به جایگاه‌های بالاتری دست یابند اما نیازمند کمی مساعدت است و باید تمرکز بیشتری روی این پاروزنان داشت.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: روئینگ ، پاروزنان ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار