مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افتتاح 96 طرح اشتغالزایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،هرام ولی زاده با اشاره به افتتاح 96 مورد طرح اشتغالزایی مددجویی همزمان با هفته مقدس گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اهدای 21 کمک هزینه ازدواج در این ایام افزود: این کمک هزینه‌ها با اعتبار بالغ بر 160 میلیون ریال به مددجویان اهدا خواهد شد.

وی در ادامه از اعزام هشت نفر از مددجویان به عتبات عالیات به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد گفت: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار هستند.

ولی زاده با اشاره به اینکه طی هفته دفاع مقدس تعدادی از دوشیزگان غیر محصل نیز به مسابقات قرآن در مشهد مقدس اعزام خواهند شد، تصریح کرد: این مسابقات شامل حفظ و ترتیل قرآن کریم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه برگزاری آموزش گروهی سبک زندگی از دیدگاه امام خمینی (ره) برای نوعروسان به تعداد 75 نفر از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در هفته دفاع مقدس است، بیان کرد: بازدید از مراکز فرهنگی، علمی و آموزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی در میان مددجویان و همچنین کارکنان امداد و غبارروبی مزار شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب در سطح استان از دیگر برنامههای کمیته امداد در این ایام است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.