نماینده ادوار مجلس گفت: ما از همه‌ی سازمان‌ها و استعدادهایی که در دنیا وجود دارد، برای اثبات حقانیت خودمان استفاده می‌کنیم.

محمدرضا خباز نماینده ادوار مجلس در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به حضور آمانو در ایران گفت: ما از همه‌ی سازمان‌ها و استعدادهایی که در دنیا وجود دارد برای اثبات حقانیت خودمان استفاده می‌کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه در صدد این بوده که چه از سازمان ملل، چه شورای امنیت و چه شورای حکام برای رساندن پیام حقانیت استفاده کند و دلیل دعوت از آمانو هم فقط همین بود.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: حضور آمانو باعث شد که وی کاملا در فضای  کشور قرار بگیرد و نظر نمایندگان را بداند و از همه مهمتر به قول خودش راستی آزمایی کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند بمب اتم حرام است و هیچ کس دست به این کار نخواهد زد، به هر حال آنها گفتند که می‌خواهند راستی آزمایی کنند.

خباز خاطرنشان کرد: آمانو از مکان‌هایی که احساس می‌کرد نیاز به رویت دارد، از نزدیک بازدید کرد و به حقانیت ما بیشتر پی برد و خود به خود از بلندگویی که در اختیار دارد برای بیان حقانیت ما استفاده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار