عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کار در حوزه اقتصادی با کشورهای غربی باید منوط به انتقال تکنولوژی و فن‌آوری نوین باشد و به هیچ عنوان نباید بازار مصرفی کشور را در اختیار کالاهای وارداتی قرار دهیم.

محمدحسین میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور کشورهای غربی در اقتصاد ایران اظهار داشت: کشورهایی که به دنبال حضور در اقتصاد ایران هستند در جهت دستیابی به منافع خودشان می‌باشند در همین راستا ما باید در این زمینه هوشمندانه عمل کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: با انتقال فن‌آوری و تکنولوژی از کشورهایی که با ایران بی طرف هستند می‌توانیم کارهای مشترکی در حوزه اقتصادی انجام دهیم و کشورهایی که با ایران دشمنی دیرینه دارند را به هیچ عنوان در بازار اقتصادی خود راه ندهیم.

میرمحمدی تصریح کرد: کار در حوزه اقتصادی با کشورهای غربی باید منوط به انتقال تکنولوژی و فن‌آوری نوین باشد و به هیچ عنوان نباید بازار مصرفی کشور را در اختیار کالاهای وارداتی قرار دهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: کشورهای غربی برای حل مشکلات اقتصادی خود و یا مسائل مالی که در کشورها دارند می‌خواهند بازار جدیدی را ایجاد کنند و بعضی از آنها نیز که حالت دشمنی دارند می‌خواهند در قبال این روند اقتصادی اهداف سیاسی و دشمنی نظام را در قالب مسائل اقتصادی پی بگیرند و نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را در کارهای اقتصادی در کشور پیاده کنند که باید این فضا را هوشمندانه مدیریت کنیم تا با تدابیر و احتیاط کامل در این  مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار