سریال «دوردست‌ها» جدید‌ترین اثر تلویزیونی جواد ارشاد است که تا به حال 15 درصد آن فیلمبرداری شده است.

فریبا توکلی تهیه‌کننده سریال «دوردست‌ها» در خصوص مراحل پیشرفت کار و جزئیات سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تاکنون نزدیک به 15 درصد تصویر‌برداری به اتمام رسیده است. مونتاژ این مجموعه به طور همزمان انجام شده و زمان پخش آن به احتمال زیاد از اوایل زمستان خواهد بود.

وی افزود: «دوردست‌ها» در 26 قسمت 40 تا 45 دقیقه‌ای است که از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

توکلی تصریح کرد: لوکیشن‌هایی که تا به حال در آن‌ها حضور یافته‌ایم عبارتند از: سازمان استاندارد که سکانس‌های مربوط به آن گرفته شده و فقط یک سکانس باقی مانده است. به علاوه تصویر‌برداری در انباری که خارج از شهر و مربوط به اجناس قاچاق بوده نیز به اتمام رسیده است. همچنین تصاویر خیابانی و جاده‌ای و حوضچه پرورش ماهی نیز جزو لوکیش‌هایی است که کار آن‌ها پایان یافته است.

وی عنوان کرد: بازیگرانی که تاکنون جلوی دوربین به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند، عبارتند از: هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزی، دانیال حکیمی، رحمان باقریان، ونوس حسن‌‌کانلی. البته ممکن است 2 یا 3 بازیگر دیگر نیز به کار اضافه شوند.

توکلی ویژگی اصلی این سریال را اینگونه بیان کرد: باورپذیری موضوع و نزدیکی به زندگی مردم جزو ویژگی‌های بارز و اصلی این مجموعه است به طوری که مردم به راحتی با این کار همذات‌پنداری می‌کنند. در «دوردست‌ها» نه ثروتمند آنچنانی داریم و نه یک بد من، بلکه همه چیز واقعی و قابل درک است.

وی در مورد موضوع اصلی این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: اصل مسئولیت‌پذیری در جامعه و بین مردم، حمایت از تولید ملی و حفظ اصول خانواده از موضوعات اصلی مورد توجه در این سریال است.

فریبا توکلی اظهار داشت: همکاری با جواد ارشاد بسیار خوب است. ارشاد کارگردانی است که با وسواس زیاد کار می‌کند. به خصوص در رابطه با بازیگران، تصاویر، صحنه‌آرایی، لباس و... برای او بسیار مهم است که فقط به زیبایی و ظواهر پرداخته نشود بلکه به فراخور فضای اجتماعی به باورپذیری کاراکتر‌ها نیز توجه ویژه شود. به طوری که صحنه‌ها متناسب با موضوع و شخصیت‌ها طراحی شوند.

وی گفت: تمام عوامل در این کار حرفه‌ای هستند. فضای حاکم در این مجموعه بسیار صمیمانه است. به طوری که در تلاشیم با زحماتی که برای این سریال می‌کشیم در نهایت کار همگی به نحو احسن دیده شود.

گفتنی است؛ سریال «دوردست‌ها» ساخته جواد ارشاد و به تهیه‌کنندگی فریبا توکلی نوشته آزاده نامدار محصولی از سیما فیلم و به مشارکت سازمان استاندارد است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار