مبلغ پیشنهادی قلعه نویی به راه آهن چقدر بود

پس از اینکه سرمربی فصل پیش استقلال به عنوان نخستین گزینه جانشینی سرمربی راه آهن مطرح شد مبلغ درخواستی وی خیلی زود باعث خط خوردن نامش شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،وقتی تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم‌های لیگ برتری ایجاد می‌شود یا حتی شایعه برکناری یا استعفای یک سرمربی لیگ برتری به گوش می‌رسد اولین گزینه‌ای که به ذهن همه می‌رسد این است که امیر قلعه‌نویی به زودی برمی‌گردد و در لیگ برتر کارش را شروع می‌کند اما ظاهرا همه چیز به این آسانی هم نیست.
 
ظاهرا بعد از اینکه فرهاد کاظمی از سرمربیگری راه‌آهن کنار گذاشته شد، اعضای هیات‌مدیره و علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه، گزینه‌های سرمربیگری را بررسی کردند که قلعه‌نویی هم یکی از آنها بود.
 
آنها در اولین قدم با قلعه‌نویی تماس گرفتند تا ببینند با پیشنهاد آنها موافقت می‌کند و با چه مبلغی، هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد که ظاهرا مبلغ درخواستی آنقدر زیاد بود که بدون چانه زدن، همه چیز خیلی زود تمام شد اما شاید برای خیلی‌ها مهم باشد که بدانند مبلغ پیشنهادی قلعه‌نویی چقدر بوده.
 
گفته می‌شود قلعه‌نویی برای اینکه هدایت راه‌آهن را با این شرایط به عهده بگیرد، مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان پیشنهاد داده که با آن مخالفت شد تا از بین گزینه‌ها کنار گذاشته شود.
 
با این وضعیت، مسئولان باشگاه راه‌آهن به سراغ گزینه‌های دیگر رفتند تا با مبلغ کمتری در کادر فنی تیم، تغییرات ایجاد کنند. چرا که آنها خوب می‌دانند باید مبلغ قرارداد کاظمی را هم به طور کامل پرداخت کنند چون او را برکنار کردند و طبق قانون مبلغ قرارداد مربی برکنار شده باید به صورت کامل پرداخت شود.

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار