آیت الله قربانی ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و محمد علی نجفی ؛ استاندار به مناسبت فرا رسیدن و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در بخشی از این پیام آمده است : روزهای پایانی شهریور هر سال یادآور یکی از تجربه های بزرگ و گران سنگ تاریخ ایران اسلامی است که با تبعیت از ولایت و مقاومتی بی نظیر ، سرافرازی و افتخار ملت ما را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت .

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران است که با روحیه ایثار ، دفاع و غیرت فرزندان این آب خاک و به تأسی از سالار شهیدان در تحقق شعار " هیات منّا الذله " کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت نشوند و خاطرات دلاوری‏ های آنان، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار ثبت شده است.

آیت الله قربانی و محمد علی نجفی در این پیام به دستاورد های دفاع مقدس در عرصه های مختلف اشاره کردند و افزودند: شناساندن اقتدار و عزت انقلاب اسلامی و توانایی های آن در برابر زیاده خواهی ابرقدرت های جهان یکی از مهمترین این دستاوردهاست که نمونه‌ بارز آن به تازگی در عرصه‌ دیپلماسی مشاهده شده است.

در پایان این پیام آمده است : این جانبان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام و پیر و مرشدشان امام راحل (ره) ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت داریم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.