عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی از بررسی عملکرد فرنگی کاران در جلسه شورای فنی این هفته خبر داد.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:رقابت های جهانی کشتی فرنگی در حالی با عنوان چهارمی کشورمان در لاس وگاس آمریکا به پایان رسید که تیم ما شایستگی جایگاهی بهتر از مقام به دست آورده را داشت.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران تصریح کرد:به هر حال تیم ایران قهرمان سال گذشته بود و این انتظار وجود داشت که در رقابت های امسال جایگاهی در خور و شأن کشتی ایران را به دست آورد که این مهم محقق نشد و به همین منظور قصد داریم در جلسه شورای فنی که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود موضوع را بررسی کنیم.
وی درباره این سوال که اصلی ترین موضوعی که در جلسه شورای فنی این هفته مورد بحث قرار می گیرد چیست گفت:به طور مسلم در ابتدا کادر فنی تیم ملی باید در خصوص عملکرد فرنگی کاران گزارش خود را ارائه دهد و ما نیز مهمترین عواملی که باعث ناکامی تیم در مسابقات جهانی شد را بررسی خواهیم کرد تا با آسیب شناسی نقاط ضعف برای رقابت های آتی دچار مشکل نشویم.
مشتاقی در خصوص این که عوامل ناکامی تیم چه مواردی بوده است گفت:خوب ابتدا باید صحبت های مربیان تیم ملی را شنید سپس در این خصوص به صورت مفصل صحبت کرد اما به هر حال مبحث کوچینگ،دلایل دیسکالیفه شدن حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی دنیا و یا بررسی عللی که چرا بچه ها در لحظات پایانی کشتی برده را با شکست عوض کردند از مواردی است که در ناکامی تیم ملی نقش بسزایی داشته و تلاش می کنیم در جلسه شوراء به یک جمع بندی و در نهایت نتیجه مطلوب برسیم.
عضو شورای فنی درباره این که آیا حسن بابک مدیر تیم های ملی که پس از رقابت های جهانی از کشور آمریکا برنگشت هم در این جلسه حضور خواهد داشت گفت:من در جریان نیستم اما حتماً با حسن بابک هماهنگ شده چرا که حضور وی در جلسه شورای فنی برای ارائه توضیحات و شرح گزارش نیاز است.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار