مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا (ع) از برگزاری همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور سردار فضلی در مشهد و شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع)، از برگزاری همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

مرتضی مرادی در نشست خبری اعلام برنامه‌های ورزشی سپاه امام رضا(ع) در سالن اجتماعات مجتمع آیه‌ها با اعلام این خبر گفت: پیش‌بینی می شود 15 هزار نفر از علاقمندان در این همایش در مشهد و شهرستان‌های استان شرکت کنند.

وی افزود: سپاه امام رضا (ع) در پایان برنامه پنجم توسعه اقدام به ساخت سالن‌های ورزشی چند منظوره و رزمی کرد که این امر سبب بهبود 68 تا 70 هزار متر مربعی سرانه ورزش‌های رزمی در استان شده است.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه 200 سالن ورزشی توسط سپاه امام رضا(ع) در حال ساخت و برخی از آنها به مرحله بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: 11 استخر از ابتدای امسال با اعتبار حدود 150 میلیارد ریال در خراسان رضوی به مرحله عملیاتی رسیده است.

مرادی هدف از ساخت سالن‌های ورزشی در خراسان رضوی را مشارکت با دولت دانست و افزود:: بسیاری از سالن‌ها و استخرهای ورزشی در خراسان رضوی در مناطق محرومی که هیچ‌گونه امکانات ورزشی نداشتند، ساخته شده چرا که سپاه امام رضا(ع) مقوله فرهنگ را قبل از ورزش به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته است.

وی همچنین بسیج را جزئی از مردم دانست و خاطرنشان کرد: بسیج در 14 عنوان ورزشی در خراسان رضوی فعال است و علاوه بر فراهم‌کردن شرایطی برای انجام ورزش‌های همگانی، بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به ورزش قهرمانی به عنوان قله ورزش‌های خراسان رضوی، ورزش قهرمانی را نیز در نظر گرفته است.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) همچنین از برگزاری مسابقات بسیج دانش آموزی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در حال حاضر بسیج در 26 رشته ورزشی در سطح قهرمانی فعالیت می‌کند.

مرادی تاکید کرد: سپاه امام رضا(ع) در راستای استعدادیابی، در رشته‌های کاراته، جودو و تیراندازی 5 پایگاه را ویژه خواهران و برادران گروه سنی 9 تا 14 سال در نظر گرفته است.

همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خراسان رضوی جمعه سوم مهر ماه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت کارت‌های قرعه کشی به پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر خراسان رضوی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.