عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان اصفهان از افزایش بیش از 200 هزار نفری مشترکین اینترنت پرسرعت استان اصفهان در یک سال اخیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حسین نجار اظهارکرد: توسعه فناوری اطلاعات در دنیا از مهمترین رخدادها است که باید زیر ساخت های این نیاز مهم تامین شود.

وی افزود: با توجه به نیاز به توسعه زیرساخت ها و افزایش مشترکین اینترنت پرسرعت افزایش پهنای باند مورد نیاز برای اینترنت در استان اصفهان برای چند سال آینده انجام شده که این موضوع به کیفیت خدمات و ارائه خدمات به نقاط مختلف استان کمک می کند.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به افزایش مشترکین تلفن همراه و تلفن ثابت در استان اصفهان اظهارکرد: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان 90 درصد است که از متوسط کشوری نیز بالاتر است و این نشان از توسعه زیر ساخت ها در سطح استان برای بهره گیری از فناوری اطلاعات است.

وی ادامه داد: توسعه زیر ساخت های شرکت مخابرات در استان اصفهان با اختصاص بودجه در سال 94 انجام می شود و تامین اینترنت پرسرعت برای همه متقاضیان از برنامه های این شرکت است تا انیکه همه بتوانند با از اینترنت باکیفیت استفاده کنند.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.