قرعه کشی بزرگ همراه اول شركت مخابرات آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی در این مراسم ، با اشاره به اینکه همراه اول به عنوان پيشرو در ارایه خدمات سیار در کشور ، در آذربایجان غربی نيز به شکل مطلوبی در بحث پوشش و توسعه تجهیزات فعالیت می کند اظهار داشت : فعالیتهای چشمگیر همراه اول در آذربایجان غربی بویژه در دو سال گذشته بسیار محسوس و ملموس بوده است.

وی گفت: فازهای ۴،۵ و۶ موبايل در بحث توسعه و تجهیز در استان اجرایی شده و فاز ۷ نیز با حمایت همراه اول بزودی اجرایی می شود.

اسمعیل زاده دسترسی به خدمات همراه اول در استان را قابل قیاس با سایر اپراتورها ندانست و گفت: دسترسی در نقاط مختلف و جاده های مواصلاتی به شکل مطلوب یکی از ویژگی های همراه اول به شمار می رود.

وی فعالیت در بسترهای اجتماعی و محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد و نیز مناطق روستایی و ارائه خدمات نوین به منظور ارج نهادن به جایگاه مشتریان را از دیگر خدمات همراه اول دانست و افزود: برگزاری کمپین های قرعه کشی یکی از روش های تقدیر و سپاسگزاری از مشتریان است که با استقبال خوب مشتریان همراه شده است.

در ادامه مراسم از طریق سیستم پیشرفته کامپیوتری قرعه کشی انجام و برندگان خوش شانس کمک هزینه ۴ دستگاه خودروی سواری و دهها جوایز ارزنده دیگر معرفی شدند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.