سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان قم گفت: این تعداد زائر در مناسبت‌های مختلف افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید مهدی اشکوری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌هایی برای اسکان طولانی زائران در قم وجود داشته باشد گفت: در این راستا حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری را در دستور کار خود داریم.

وی بسترسازی برای سرمایه‌گذاری در موارد مرتبط با گردشگری را از  برنامه‌های معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی دانست و گفت: این اقدامات برای بهره مندی زائران علاوه بر زیارت اماکن مقدسه و  همچنین برخورداری از امکانات تفریحی بیشتر صورت می گیرد.

اشکوری تعداد زائران اسکان داده شده در قم را مورد توجه قرار داد و افزود:  حدود 2 میلیون و 400 هزار زائر سالیانه در قم اسکان داده می‌شوند، که در مناسبت‌های مختلف این تعداد افزایش می‌یابد  و 50 واحد هتل و هتل آپارتمان و تعدادی تاسیسات گردشگری شامل مجتمع‌های بین راهی و گردشگری در استان قم برای اسکان زائران آماده شده‌اند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان قم از وجود بیش از 400 واحد تاسیسات گردشگری در قم خبر داد و افزود:  9 هزار تخت در قم برای اسکان زائران تدارک دیده شده است، و 130 مسافرخانه و 57 مهمانپذیر نیز در قم برای اسکان زائران آماده شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اسکان ، زائران ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.