فرمانده انتظامی استان قم: با آموزش‌های لازم، خروجی فوریت‌های پلیسی 110 ارتقاء یافته و در سه ماهه دوم سال جاری، شاهد بهبود روند فعالیت‌ها و شاخص‌های کارآمدی بودیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم گفت: ماهیت ماموریت‌های پلیس، انضباط، اقتدار و آرامش مردم است.

وی انضباط و اقتدار پلیس در همه ابعاد را  موجب اعتماد مردمی و ارتقاء امنیت و آرامش برای جامعه  دانست و خاطر نشان کرد: با آموزش‌های لازم، خروجی فوریت‌های پلیسی 110 ارتقاء یافته و در سه ماهه دوم سال جاری، شاهد بهبود روند فعالیت‌ها و شاخص‌های کارآمدی بودیم که این قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی استان قم فوریت‌های پلیسی 110 را بخش مهمی از خروجی عملکردهای پلیس دانست و بر تحلیل محتوایی قوی و ارائه راهکار و پیشنهادهای مناسب در کنار آسیب شناسی‌ها و ضرورت پیگیری مستمر و پویا از عملکرد پلیس 110 تأکید کرد.

مجتبایی با تأکید بر شاخص‌هایی چون رضایت‌مندی مردم، کشف سرقت، تماس‌های عملیاتی شده و کاهش میانگین حضور پلیس در صحنه در ماموریت‌ها گفت: باید با تمرکز بر آموزش، آگاهی و عدم غفلت به منظور بهبود و ارتقاء همه شاخص‌ها و فاکتورها تلاش کنیم.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.