زوج سارق با اعتراف به 81 فقره سرقت در اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پي وقوع سرقت داخل خودرو در منطقه شرق شهر اصفهان مراتب در دستور کار کاراگاهان اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: تحقيقات وسيعي در اين زمينه انجام شد و ماموران با اقدامات ويژه و تخصصي پليسي سرانجام تصوير دو سارق را به دست آورده و هويت هر دوي آنها كه از سارقان سابقه دار بودند را شناسايي كردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: بررسي ها براي دستگيري متهمان ادامه داشت تا اينكه زوج سارق كه مرتكب سرقت به عنف از يك شهروند شده بودند در عملياتي توسط كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت هاي به عنف پليس آگاهي استان دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان تصريح كرد: متهمان كه در ابتدا منکر ارتکاب سرقت داخل خودرو بودند در ادامه پس از روبرو شدن با مدارك و مستندات پليس و مواجهه حضوري با يكي از شکات لب به اعتراف باز كرده و به 81 فقره سرقت داخل خودرو اقرار كردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در بازرسي از منزل متهمان تعداد شش تخته فرش که با صدور چک سرقتي خريداري شده بود کشف و به همراه اموال مسروقه ديگر به مالباختگان تحويل شد.

سرهنگ خسروي با بيان اينكه تمامي مالباختگان شناسايي شدند خاطر نشان كرد: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: سرقت ، خوردو ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.