تیم فوتبال استقلال برای آمادگی هر چه بیشتر در مقابل تیم نفت در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد.

تمرینات آبی پوشان پایتخت امروز و فردا با تصمیم کادر فنی پشت درهای بسته برگزار می شود به این ترتیب تا بازی استقلالی ها در برابر تیم نفت در هفته پنجم لیگ برتر اهالی رسانه و هواداران نمی توانند از نزدیک نظاره گر تمرین این تیم باشند.

(پیشنهاد چشمی نیم فصل می رسد )

همانطور که میدانیم بحث پیشنهاد یک باشگاه دسته دومی آلمانی به روزبه چشمی این روزها به گوش می رسد مدیر برنامه های هافبک استقلال نیز اعلام کرده که نیم فصل پیشنهاد رسمی باشگاه آلمانی برای چشمی به دست مسئولان استقلال می رسد چرا که در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات اروپا بسته شده و هیچ باشگاهی قادر به جذب بازیکن نیست.

معاون ورزشی باشگاه استقلال نیز در صحبت های خود اعلام کرد پیشنهادی در این رابطه به دست ما نرسیده اما اگر چنین پیشنهادی برسد این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم مسئولان استقلال از جمله سرمربی تیم آبی پوشان با انتقال این بازیکن به یک باشگاه دسته دومی آلمانی موافقت خواهد کرد یا خیر.

( مدافع ارمنی آبی پوشان به بازی نفت نمی رسد )

هرایر مگویان مدافع ارمنی آبی پوشان پایتخت که در بازی مقابل گسترش فولاد مصدوم شده بود در حال حاضر به دلیل کشیدگی عضله نمی تواند در بازی مقابل تیم نفت تهران در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر استقلالی ها را همراهی کند.

(ریوالدو به کمیته انضباطی میرود ؟)

ریوالدو باربوسا بازیکن آبی پوش پایتخت به دلیل حضور پیدا نکردن در تمرینات گروهی تیم گفته شده امروز به کمیته انضباطی میرود اما باید دید این امر اتفاق خواهد افتاد یا خیر.از طرفی دیگر اگر بازیکن برزیلی به کمیته انضباطی باشگاه برود باید دید مسئولان استقلال چه جریمه ای را برای این بازیکن در نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار