باشگاه استقلال به دلیل بد قولی های حامی مالی با مشکلاتی روبرو شده است تا جایی که کاپیتان ابی پوشان نیز به این مساله ورود کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می دانیم امروز موعد وصول چک برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال بود که در نهایت این بازیکنان متوجه شدن چک آنها پاس نمی شود و از همین رو چک هایی که حامی مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان در اختیار آنها قرار داده بود برگشت خورد .از همین رو بازیکنان بلافاصله به باشگاه استقلال رفتند تا درباره این موضوع با مسئولان استقلال صحبتی داشته باشد. نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در ابتدا جلسه ای را با بازیکنان برگزار کرد و در پایان رحمتی به باشگاه استقلال رفت تا با بازیکنان به صحبت بپردازد .

پس از صحبت های رحمتی با سجاد شهباز زاده، میثم مجیدی، محمدرضا خرسندنیا ، جابر انصاری و میلاد فخرالدینی وی از سوی ابی پوشان نماینده شد تا به دفتر بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در وزارت ورزش و جوانان برود و صحبت های لازم را ارائه دهد . از طرفی دیگر نظری جویباری هم در این جلسه شرکت کرد تا در خصوص مطالبات بازیکنان و رسیدگی به این مساله جلسه ای را با افشارزاده تشکیل دهد .

نکته قابل توجه این است که حامی مالی باشگاه اعلام کرده است که طی امروز یا فردا مشکل پرداختی های بازیکنان حل می شود از همین رو صحبت های مطرح شده از سوی حامی مالی جای سوال دارد چرا باید چنین مشکلاتی پیش بیاید که مسئولان بخواهند بگویند نگرانی خاصی در این باره وجود ندارد و این پول به زودی پرداخت میشود و اصلا چرا حامی مالی باشگاه باید بگذارد کار به اینجا برسد یعنی نمی شد پرداخت مطالبات بازیکنان همین امروز صورت می گرفت .امروز با فردا خیلی فرق دارد ؟!

از دیگر نکاتی که باید اعلام کرد این است که هنوز شرکت تبلیغاتی پیراهن آبی پوشان استقلال نیز به وعده های خود عمل نکرده و رسیدگی به این مساله از توان حامی مالی استقلالی ها خارج شده تا جایی که بخش حقوقی باشگاه استقلال در حال پیگیری این موضوع است.

شنیده می شود که چک هافبک عراقی آبی پوشان هم پاس نشده و حتی خانه ای که قرار بود در اختیار جاسم کرار قرار بگیرد تامین نشده است .البته مسئولان در نظر دارند مساله مطالبات بازیکنان را طی امروز و فردا حل کنند.


انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار