دو تیم فوتبال راه آهن و استقلال خوزستان برای صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

  به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو  تیم راه آهن و استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می‌روند، این در حالی است که آبی‌های خوزستان بدون انجام دیدار به این مرحله رسیده‌اند.

شاگردان فرهاد کاظمی در مرحله یک شانزدهم نهایی با حریف نه چندان قدرتمندی به  نام منطقه آزاد کیش مصاف کردند و موفق شدند به راحتی این تیم را با نتیجه پنج بر یک شکست دهند و به مرحله یک هشتم نهایی جام بدون شگفتی صعود کنند.

گلزنان راه آهن در این دیدار سیامک کوهنورد، ایران نژاد، حمید رضا عسگر، بهادر عبدی و مهرداد محمدی  بودند و تک گل نماینده کیش نیز توسط مهدی مناری به ثمر رسید.

لوکوموتیو رانان در این مرحله و بازهم در تهران میزبان آبی‌های خوزستان هستند.

استقلال  خوزستان:

این تیم با هدایت عبدالله ویسی در لیگ بسیار درخشان عمل کرده است و به لطف جوانگرایی پپ وطنی این روزها دوران خوبی را سپری می‌کند.

این تیم در مرحله گذشته با انصراف تیم سپیدرود رشت به جمع شانزده تیم برتر جام صعود کردند و در نخستین گام در این مرحله مهمان راه آهنی‌ها هستند.

این دو تیم، اما شرایط متفاوتی را در جدول سپری می‌کنند راه آهن پس از 2 امتیاز از 3 دیدار نخست فصل در هفته چهارم موفق شد نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر تجربه کند و با نتیجه 2 بر یک موفق به شکست دادن صبا شدند.

شاگردان فرهاد کاظمی پس از این برد، در هفته‌های پنجم و ششم 2 باخت پشت سر هم را تجربه کردند تا با شرایط بدی پا به این مسابقه بگذارند.

این تیم هم اکنون با پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد در طرفی دیگر آبی‌ های خوزستان پس از جوانگرایی و همچنین بومی سازی تیمشان، این فصل شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند و هم اکنون با کسب یازده امتیاز، پس از سپاهان و استقلال تهران در رده سوم جدول قرار دارند.

نکته حائز اهمیت آن است که لوکوموتیو رانان در تمام بازی‌های لیگ و جام حذفی گل خورده‌اند و آبی‌های خوزستان نیز یکی از بهترین خط حلمه‌های لیگ را داراست و باید دید  خط دفاع ضعیف راه آهن در مقابل حملات استقلال خوزستان دوام می‌آورد یا خیر؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار