مدیر عامل باشگاه راه آهن در حالی خبر برکناری کاظمی سرمربی تیم را داد که اعضای هیئت مدیره این تیم اطلاعی از این موضوع ندارند.

محمودی: رحیمی تصمیم به برکناری کاظمی گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خبر برکناری کاظمی آنقدر ناگهانی بود که به جز مدیر عامل این تیم مابقی مسئولان با شنیدن این موضوع ابراز تعجب کردند.

به هر حال معلوم نیست که در باشگاه راه آهن چه می‌گذرد که حتی فرهاد کاظمی هم از برکناری ‌اش اطلاع ندارد و قرار است در تمرینات این تیم حاضر شود.

علی منوچهری سرپرست تیم فوتبال راه آهن هم برکناری کاظمی را  تصمیم مدیریت دانسته است و بیان کرده که تمرینات این تیم امروز تعطیل است.

محمودی : رحیمی تصمیم به برکناری کاظمی گرفت

محمودی عضو هیأت مدیره باشگاه راه آهن درباره برکناری کاظمی گفت: رحیمی مدیر عامل باشگاه گزارش وضعیت باشگاه را به هیات مدیره اعلام کرد و ما هم به وی اختیار دادیم تا در مورد برکناری سرمربی اقدام کند.

محمودی در ادامه عنوان کرد: به هر حال رحیمی تصمیم گرفت که کاظمی را برکنار کند و خودش هم باید پاسخگو باشد.

وی در مورد اینکه فرهاد کاظمی با وجود برد جام حذفی برکنار شد، تصریح کرد: باشگاه راه آهن برخلاف باشگاه‌های دیگر به برد و باخت مربی را برکنار نمی‌کند و رویکردش به این صورت نیست.

محمودی در ادامه عنوان کرد: مسئولان باشگاه بعد از بررسی همه جوانب تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند. به  هر حال مدیر عامل گزارشی ارائه کرده و ما اختیار تعوض مربی را به وی دادیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیر عامل تیم دو، سه مربی را مد نظر دارد که تیم را به زودی از بین آنها انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار