دل‌انگیز گفت: پس از مذاکره با علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان برنامه‌های تیم ملی را تدوین می‌کنیم.

روح‌اله دل‌انگیز عضو کمیته فنی کشتی فرنگی ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشورمان اردیبهشت ماه 95 مسابقات جهانی تهران را در پیش دارد از این رو برنامه هایی جهت استعدادیابی و دعوت از کشتی‌گیران برتر در سراسر کشور تدوین و اجرایی کردیم.

وی ادامه داد: در ادامه برنامه‌های تیم ملی چندی پیش دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور را در استان لرستان برگزار کردیم و خوشبختانه استقبال مناسبی از مسابقات شده بود.

در شهر خرم‌اباد نماینده‌های 10استان به رقابت پرداختند.

دلی‌انگیز افزود: سطح کمی و کیفی کشتی‌گیران در این مسابقات نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته از این رو امیدواریم به تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات تهران افزایش یافته است.

وی ادامه داد: کشتی گیرانی که در سال گذشته در رده‌های نوجوانان شرکت و به مسابقات اعزام می‌شدند در مسابقات جهانی تهران در رده سنی جوانان شرکت خواهند کرد. نوجوانان گذشته با کسب تجربه و آمادگی بیشتر در رده‌های جوانان به مصاف حریفان می‌روند.

دل‌انگیز ادامه داد: مسابقات اردیبهشت ماه برگزار می‌شود از این رو فرصت زیادی و مناسبی برای برپایی اردوها و روند آماده‌سازی کشتی‌گیران داریم از این رو پس از جلسه با علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان برنامه‌های تیم ملی را ارائه و با هماهنگی مسئولان فدراسیون برنامه‌ها را عملی و اجرایی می‌کنیم.

وی افزود: مسابقات کشتی قابل پیش‌بینی نیست و همه‌ی اتفاقات و نتایج در همان روز مسابقه رخ می‌دهد.

نمی‌توانم قول قهرمانی در مسابقات تهران را‌بدهم اما همه‌ی تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در تهران نتایج مناسبی را کسب کنیم.

دل‌انگیز ادامه داد: علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان پس از حضورش در این فدراسیون رشته‌های بسیاری را در حوزه ناشنوایان فعال کرده است. وی علی‌رغم مشکلات مالی فراوان با نفوذ کلامی که از ان برخوردار است و با جذب حامیان مالی تیم ها را از لحاظ مالی حمایت و پشتیبانی کرده است.

وی افزود: به عنوان یکی از اعضای عضو تیم ملی کشتی‌گیران ناشنوایان از علیمرادی به عنوان رئیس و سایر مسئولان فدراسیون ناشنوایان تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار