2 هزار نفر از دانشجویان جامعه ایثارگری عضو هیئت علمی دانشگاه‌های کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش ملی تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر فرآمد و رتبه‌های برتر علمی با حضور انصاری در مقام رئیس بنیاد شهید ایثارگران ،فانی وزیر آموزش و پروش خدایی ریاست سازمان و سنجش امروز پنج شنبه 26 شهریور سال جاری در اردوگاه شهید با هنر برگزار شد.

حجت الاسلام موذنین معاون فرهنگی و امور اجتماعی گفت: هماهنگی و همیاری مطلوبی که میان وزارت آموزش و پرورش و بنیاد شهید حاکم است سبب ارتقای سطح علمی و برگزاری برنامه‌های تقویت درس دانش آموزان شاهد و ایثارگر شده‌اند.

وی افزود: 1353 مدرسه شاهد ایثارگر در سراسر کشور و حدود 53 هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تدریس می‌باشند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید اظهار کرد: 2 هزار نفر  از دانشجویان جامعه ایثارگری عضو هیئت علمی دانشگاه‌های کشور هستند.

موذنینی اضافه کرد: تصدیق استعداد دانش‌آموزان شاهد ایثارگر با رشته‌های دانشگاهی مورد نیاز و دارای ظرفیت سازمان سنجش از برنامه‌های اجرا شده و حاصل همکاری 2 نهاد آموزش و پرورش و بنیاد شهید امور ایثارگران با یکدیگر می‌باشد.

انصاری قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیگر سخنران این همایش اظهار کرد: تجلیل از افرادی که در عرصه‌های مختلف علمی حائز رتبه و مقام می‌شوند از وظایفی است که برعهد بنیاد شهید و ایثارگران است.
وی خطاب به دانش آموزان و خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: پیشرفت‌های علمی بسیاری در نتیجه تلاش شما و خانواده‌هایتان حاصل شده‌اند.

انصاری اشاره کرد: دیروز پدران شما در عرصه دفاع مقدس مجاهدت و پیکار کردند و امروز حضور فرزندان ایثارگران در عرصه‌های مختلف ازجمله عرصه علمی افتخار آفرین است.

قائم مقام بنیاد شهید امور ایثارگران تصریح کرد: 3 حوزه فرهنگ علم و اقتصاد از حوزه‌های اقتداری حضور فرزندان جامعه ایثار و شهادت است و ترویج این فرهنگ از جمله نقش آفرینی‌های این عزیزان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: همایش ، شاهد ، ایثارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار