جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن از امروز (پنج‌شنبه) به مدت دو روز در سراسر کشور آغاز شده است.

آغاز مرحله اول جشن عاطفه‌ها در سراسر کشوربه گزارش خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جشن عاطفه‌های امسال با شعار "مهر در انتظار همدلی" از صبح امروز (پنج‌شنبه) به مدت دو روز در 7 هزار پایگاه کمیته امداد و بسیج آغاز شده است.


از 7 هزار پایگاه در نظر گرفته شده برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشن، 5 هزار پایگاه امروز فعالیت دارند و 2 هزار پایگاه فردا ( جمعه) فعالیت خود را آغاز می‌کنند.


برای مرحله اول جشن عاطفه‌ها 4 هزار و 443 پایگاه ثابت در سطح استان تهران در نظر گرفته شده است.

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به منظور استفاده از پتانسیل مدارس با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و آموزش و پرورش در 40 هزار پایگاه در مدارس اقدام به جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان می‌کند.

321 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد هستند که  جشن عاطفه به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای این دانش آموزان هر ساله در سراسر کشور با آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود.


مصطفی خاکسار قهرودی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمع آوری 46 میلیارد تومان کمک‌های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه‌ها سال گذشته خبر داد.


خاکسار قهرودی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته هزینه برگزاری جشن عاطفه‌ها حدود 2 میلیارد تومان هزینه دربر داشته امسال به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهتر برگزار شدن جشن از تعداد پایگاه کاسته شده است.


وی افزود: امسال 40 هزار نفر در جمع آوری کمک‌های مردمی فعالیت دارند که 32 هزار نفر آنان به صورت داوطلبانه فعالیت دارند.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار