در پی ارتحال عالم متقی و مجاهد، حضرت آیت‌الله خزعلی(ره) نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و استاندارخراسان رضوی در پیامهای جداگانه ای درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان در پیام خود آورده است:آیت عالم متقی و مجاهد، حضرت آیت الله آقای حاج ابوالقاسم خزعلی رحمه الله علیه؛ عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر موجب تاسف و تالم عمیق اینجانب شد.

شخصیتی برخوردار از اخلاص و تقوا و پاکیزگی، عالمی مبارز و پارسا که در برهه‌های حساس همچون انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی کشور نقش تاثیرگذاری ایفا نمود. درود و رحمت الهی به روان پاک او باد.

در جوار مرقد مطهر حضرت رضا علیه آلاف التحیه و الثناء برای آن عالم جلیل القدر علو درجات و برای بازماندگان ارجمند و بیت شریف ایشان از پیشگاه خدای متعال سلامتی و صبر مسئلت می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی، هم در پیامی درگذشت مرحوم آیت الله شیخ ابوالقاسم خزعلی را تسلیت گفت.

علی رضا رشیدیان در این پیام با بیان اینکه این عالم بزرگوار در طول حیات پر برکت خود، همواره منشا خدمات صادقانه و فراوان به نظام بودآورده است:ارتحال عالم مجاهد، مبارز انقلابی، مرحوم آیت الله شیخ ابوالقاسم خزعلی که همواره منشا خدمات صادقانه و فراوان به نظام بود و عمر پر برکت خود را در راه خدمت به اسلام، آرمان های امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سپری کرد؛ موجب تاسف و تاثر گردید.

درگذشت این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علمای اَعلام، حوزه های علمیه، مردم شریف استان و بیت آن مرحوم ، تسلیت عرض می نمایم.

ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم، جهت بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.