امام جمعه مشهد در پیامی درگذشت آیت الله ابوالقاسم خزعلی نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی دراین پیام با اشاره به تلاشهای خستگی ناپذیر آیت الله خزعلی در دوران انقلاب آورده است : یادآوری سرسختیهای شکست ناپذیر مرحوم آیت الله خزعلی در مقابله با انحرافات گروهکهای التقاطی، الحادی، عناصر انحرافی و ریزشی انقلاب اسلامی موجب بصیرت افزایی نسل انقلابی جوان می باشد.

وی در ادامه این پیام بیان کرده: ثلمه جبران ناپذیر رحلت عالم ربانی، جهادگر خستگی ناپذیر، فقیه عالیقدر و استاد فرزانه نخبه پرور مرحوم آیت الله حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی را به ساحت ولایتمدار حضرت بقیه الله(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، ارادتمندان در سوگ نشسته و خانواده داغ دیده آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و علو درجات برای آن مرحوم از خداوند منان مسالت می نمایم.

گفتنی است پیکر آیت الله خزعلی فردادر حرم مطهر رضوی آرام می گیرد

این مراسم از ساعت 10 صبح روز جمعه از میدان شهدا با حضور مسوولان استان خراسان رضوی و مردم انقلابی شهر مشهد آغاز و با خاکسپاری پیکر آیت الله خزعلی در حرم مطهر رضوی به پایان می رسد.

آیت الله ابوالقاسم خزعلی متولد 1304 و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی، عضو سابق شورای نگهبان به مدت 20 سال، عضو مجلس خبرگان رهبری از ابتدا تاکنون و مسوول بنیاد بین المللی غدیر بود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.