معصومه ابتکار در آخرین پست صفحه شخصی خود ، آقای روحانی را یک فرد اخلاق گرا و نیز یک استراتژیست واقعی می داند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ معصومه ابتکار ، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در آخرین پست خود در اینستاگرام علاوه بر تعریف و تمجید از رییس جمهوری ، ایشان را یک فرد اخلاق گرا و یک استراتژیست واقعی می داند.



تعریف و تمجید رییس محیط زیست از آقای رییس جمهور



وی نوشت : 

رییس جمهور روحانی را در این سال ها بهتر شناختم. ایشان علاوه بر اینکه یک حقوقدان است، یک فرد اخلاق گرا و نیز یک استراتژیست واقعی است.

استراتژیست بودن او را می شود در ایجاد امید میان مردم، در مهار تورم افسار گسیخته، در به نتیجه رساندن مذاکرات دشوار و پیچیده هسته ای و در مقابله با فساد مشاهده کرد. شاید همین نگاه راهبردی، منتقدین بی انصاف او را اینگونه نگران کرده است.

دیروز آقای روحانی مطالب مهمی را در جمع سپاهیان عزیز گفت که باز هم استراتژیست بودن او را تایید می کند. از جمله اینکه: «امروز بعد از برجام و تحریم، کشور نیاز به حرکت بزرگ دارد. امروز دشمن تنها صهیونیست‌ها، امریکا و تروریست‌ها نیستند، بلکه دشمن امروز ریزگردها، بیکاری، رکود، تورم، سست شدن اخلاق و ایمان در جامعه هستند که بسیار خطرناکند.» البته از ایشان نپرسیده ام، ولی بنظرم آقای روحانی شطرنج را هم خوب بلد است.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.