رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان فارس از دستگيري يك سارق حرفه اي منزل در شيراز و كشف 87 فقره سرقت از وي خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "سيروس حيدري گفت: ماموران پليس آگاهي فارس با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند يك سارق حرفه ای منزل در شيراز را به نام "ح – ت" شناسايي و دستگير كنند.

وي ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از اين سارق مشخص شد كه وي پس از سرقت طلاجات از منازل در شيراز، طلاهاي را به شهرستان "بروجرد" منتقل و به چند نفر مالخر به فروش رسانده است.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان فارس افزود: تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي فارس به شهرستان "بروجرد" اعزام و تعداد پنج نفر مالخر طلا فروش را دستگير كردند.

سرهنگ "حيدري" گفت: با توجه به حساسیت موضوع و اقرار سارق مبنی بر فعالیت چند ساله در زمینه سرقت در شهرستان شیراز، پرونده به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی ارسال و پیرامون جرائم ارتکابی به صورت مشروح تر از سارق تحقیق که در نتيجه 87 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز از وي كشف شد.

وي با بيان اينكه صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسائی شده اند، ‌افزود: در اين رابطه دو نفر مالخر دیگر نيز در بازار "زرگران" شیراز شناسايي،  دستگیر و به آگاهی منتقل شده اند كه پس از انجام تحقيقات همه متهمان با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.