مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد :با تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد، گام‌های درخشانی در راستای توسعه صنایع دستی برداشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صفی پوردر خصوص زمینه‌های مشترک فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برخی زمینه‌های هنری به هر دونهاد مربوط می شوند؛ مثلا درحوزه قالی، طراحان فرش جزو هنرمندان فرهنگ هم هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به جمله معروف«هنر نزد ایرانیان است و بس»، یادآور شد: برای معرفی و ارائه هنر ایران به تمام جهان باید تمام ارگان‌های مربوطه دست به دست هم دهند و هنر ایرانی را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی درادامه با توجه به این که نهادها و سازمان‌هایی که در حوزه فرهنگ و هنر کار می کنند خلاقیت، ظرافت و آفرینش دارند خاطرنشان کرد: تلاش همه ما حمایت همه جانبه از هنرمندان است.

صفی‌پور با اشاره به کیفیت و تنوع آثار صنایع دستی نمایش داده شده در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تبریز، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای صنایع دستی در اشتغال‌زایی، به نمایش گذاشتن آثار تولیدی و نحوه کارشان در قالب چنین نمایشگاهی می‌تواند راه جدیدی پیش پای جوانان برای انتخاب مشاغل مناسب بگذارد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.