لیونی: اروپا در حال لغو تحریم‌های ایران و اعمال آن‌ها بر اسرائیل است

وزیر امور خارجه اسبق رژیم صهیونیستی گفت این رژیم باید سیاست‌های اروپا در خاورمیانه را به نفع خود تغییر دهد.

  به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از جروزالم پست، تسیپی لیونی، رهبر حزب لیبرال رژیم صهیونیستی، با اظهار نگرانی درباره سیاست‌های اروپا در خاورمیانه گفت: بر اثر لغو تحریم‌های ایران، روابط تجاری اروپا با این کشور افزایش و با اسرائیل کاهش خواهد یافت. او ادعا کرد: «در حالی که ایران مشروعیت می‌یابد، اسرائیل در حال از دست دادن آن است».

لیونی ادعا کرد: حتی پس از توافق ایران و قدرت‌های جهانی، ایران به حمایت خود از تروریسم ادامه خواهد داد. وزیر امور خارجه اسبق رژیم صهیونیستی افزود این مسئله را می‌توان از  پافشاری مقامات ایران بر عقیده نابودی این رژیم دریافت.

لیونی در ادامه ادعاهایش گفت: من در این سفر قصد دارم مقامات آلمان را از خطر ایران آگاه کنم و از آن‌ها بخواهم به حکومت این کشور مشروعیت نبخشند. 

لیونی این سخنان را در حالی بیان کرد که برای شرکت در نشست سران گروه 7 عازم برلین بود. قرار است فرانک والتر اشتاین‌مایر، وزیر امور خارجه آلمان و این مقام صهیونیست درباره توافق هسته‌ای ایران و پیامدهای آن گفتگو کنند. 

یکی دیگر از اهداف این سفر گفتگو درباره درخواست پارلمان اروپا برای برچسب‌گذاری محصولات وارداتی از سرزمین‌های اشغالی است. این اقدام برای آگاه ساختن خریداران درباره محصولاتی که بوسیله صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی تولید می‌شود و تحریم آن‌ها انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار