بزرگترين طرح تامين آب آشاميدني بلند مدت روستایی غرب مازندران بررسی و به تصویب فنی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از این طرح ها بر تسریع در اجرای این طرح ها تاکید کرد و گفت: 6 طرح آبرسانی روستایی در نوشهر،چالوس، کلاردشت و کجور از طرح های بزرگ و اولویت دار ملی هستند و همچنین مجتمع آبرسانی روستایی بیرون بشم،مجتمع آبرسانی روستایی خاچک،مجتمع آبرسانی روستایی شهدای اویل،مجتمع آبرسانی روستایی غرب کلاردشت،مجتمع آبرسانی شرق نوشهر و مجتمع آبرسانی صلاح الدین کلاء از طرح های مهمی است که نیاز به اعتبار ملی دارد.

جانباز افزود: برای طرح بیرون بشم که 22 روستا را تحت پوشش قرار خواهد داد بیش از 7میلیارد و 300 میلیون تومان و طرح شهدای اویل با تحت پوشش قرار دادن 8 روستا بیش از3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که در صورت تحقق تا پایان سال 95 اجرایی خواهد شد.

وی از 16 طرح تک روستایی و اولویت دار در منطقه نوشهر،چالوس ،کلاردشت و کجور نیز خبر داد و تصریح کرد: با اجرای 6 طرح ملی که مقرر شده از محل 500 میلیون دلار صندوق توسعه ملی تخصیص یابد در مجموع 58 روستا در شهرهای مذکور از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت:عملیات اجرایی این طرح از محل اعتبارات متمرکز ملی تا پایان سال 95 اجرایی شود و انشا... با تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش آب روستایی این مجموعه روستایی تا پایان سال آتی به بهره برداری می رسد.

جانباز در خصوص تکمیل سامانه آبرسانی شهرهای هچیرود و نمک آبرود افزود: باید تا پایان سالجاری باید به گونه ای برای آبرسانی به این مناطق برنامه ریزی شود تا طی تابستان سال آینده در خدمات رسانی به مردم با مشکلات کمتری مواجه شویم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آب ، طرح ، مازندران ، روستا ، آشامیدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.