تیم فوتسال شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران موفق به کسب مقام سوم در مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه های اجرایی مازندران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ مسابقات فوتسال کارکنان دستگاههای اجرایی استان با حضور 20 تیم در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

در مرحله مقدماتی تیم آبفار مازندران با پشت سر گذاشتن تمامی حریفان خود به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی راه یافت و در این مرحله با شکست تیم امور مالیاتی موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی تیم آبفار مازندران با قبول شکست در مقابل تیم برق منطقه ای استان به رده بندی مسابقات رفت و با پیروزی در برابر تیم امور بازرگانی و غله مازندران با نتیجه 5 بر1 مقام سوم را از آن خود کرد.

در فینال مسابقات تیم برق منطقه ای با غلبه بر تیم منابع طبیعی مازندران به مقام قهرمانی رسید و در پایان به تیم های اول تا سوم این مسابقات با حضور مدیر کل ورزش و جوانان مازندارن و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان جوایزی اهداء شد.

شایان ذکر است تیم فوتسال شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به سرپرستی سید محمد آقازاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت و سر مربیگری سید رسول سجادیان رییس اداره پشتیبانی و خدمات اداری و با حضور سید ابراهیم موسوی دارابی،میثم صلواتی،سید اصغر برزگر،محمود خدادادی،سید سجاد معصومی،مهدی دهبوید،محمد حمیدی،زمان مسلمی،روح الله اسماعیل پور و میثم رحمتی به عنوان اعضای تیم در این دوره از مسابقات حضور داشتند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.