در یک ماه گذشته به حدود ۱۱۷ مورد شکایت شهروندان رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛ سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت:  یکی از مأموریت‌های ذاتی واحد بازرسي سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی رسیده به سازمان است.

عبدالعلی دربندی زاده  اضافه کرد: در این راستا گزارشات و شکایات مردمی رسیده به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به روش روزانه رسیدگی می‌شود تا بتوانیم با برداشتن کاستی‌ها بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: از مجموع شکایات رسیده به سازمان در مردادماه سال جاری ۵۲ مورد حضوری، حدود ۴۰ مورد تلفنی و ۲۵ مورد نیز پیامکی بود.

دربندی زاده تصریح کرد: عمده شکایات صورت گرفته از سوی شهروندان نسبت به عملکرد تاکسیرانان مربوط به دریافت کرایه اضافه و برخورد نامناسب تاکسیرانان با مسافران بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی یادآورشد: از شهروندان تقاضا می شود شکایات خود را از طريق شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلي ۱۱۰ و يا شماره پيام كوتاه ۳۰۰۰۷۱۳۳ و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۱۹ و ۱۲۰ و يا شماره پیام كوتاه ۳۰۰۰۸۴۶۴ به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.