همایش مدیران کاروانهای زیارتی مسجد مقدس جمکران با حضور مسئولان کشوری و استانی روز سه شنبه 24 شهریور ماه برابر با سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) برگزار می شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام نصیری از برگزاری همایش مدیران کاروان‌های زیارتی مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این همایش با حضور مسئولان کشوری و استانی روز سه شنبه 24 شهریور ماه برابر با سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) برگزار می شود.

وی حجت الاسلام و المسلمین گنجی و حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی جمکران را سخنرانان این همایش اعلام و اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین نحوه ارائه خدمات فرهنگی به کاروانهای زیارتی مسجد و همچنین آسیب شناسی وضعیت موجود و ارائه راهکار برای برون رفت از آن است.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: فعالیت های متنوعی با نگاه فرهنگی، اجتماعی و رفاهی درون و برون مسجد برای کاروانها با همکاری نیروی انتظامی، راهور و بخش های مختلف مسجد صورت می گیرد.

وی گفت: در این همایش با برگزاری نشست های تخصصی و پرسش و پاسخ های متقابل بین مدیران کاروانها و مسئولین، آسیب های موجود شناسایی و راهکارهای مورد نیاز ارائه خواهد شد.

نصیری با بیان اینکه در این همایش خدمات متنوع فرهنگی به کاروانها ارائه خواهد شد، تاکید کرد: با این کار به دنبال ایجاد فضای مطلوب برای بهره مندی از این فضاها هستیم.

 مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزاری این همایش را مقدمه ای برای تشکیل شوراهای استانی  دانست و گفت: این شوراهای استانی یک تشکل مردمی در استان ها هستند تا با همکاری سازمان ها و متولیان فرهنگ اردوهای راهیان جمکران را برنامه ریزی کنند. 

وی در پایان تصریح کرد: به دنبال راه اندازی اردوهای راهیان جمکران در دسته های مختلف مردمی از جمله دانشجویی با همکاری وزارت علوم و علوم پزشکی و دانشگاه آزاد و کاروان‌های مردمی با همکاری شهرداری و استانداری و فرمانداری ها، دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی و سایر اقشار نیز با سازمان های متولی هستیم تا بدین طریق بهترین خدمات فرهنگی مسجد را ارائه کرده و در نهایت فرمان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) مبنی بر حضور و رغبت مردم به مسجد مقدس جمکران را اجرا کنیم.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار