معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز ثبت‌نام از ناشران برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، "محمدحسن چمیده‌فر" از کلیه‌ی ناشران استانی و کشوری خواست تا با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به ثبت نام تا 28 شهریورماه جاری اقدام نمایند.

وی افزود: ثبت نام از ناشران در سه بخش قران، دفاع مقدس و بخش عمومی از طریق سایت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به صورت جداگانه صورت می پذیرد .

وی تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز بزرگترین و مهمترین رویداد فرهنگی استان و شمالغرب کشور محسوب می‌شو و امسال نیز سیزدهمین دوره‌ی آن از نهم تا سیزدهم مهرماه برگزار خواهد شد.

چمیده‌فر گفت: نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه تهران ، بزرگترین و پرمخاطب‌ترین نمایشگاه کتاب کشور محسوب می‌شود و همین مساله تاثیر مهمی در رشد و توسعه شاخص های علمی در منطقه داشته است .

وی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و به تناسب نیازهای ایجاد شده در آغاز مهر ، این نمایشگاه بستر مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای این قشر از جامعه است.

مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، گفت: حضور جدی ناشران ، ارایه تخفیف‌های نمایشگاهی ، فضای گسترده نمایشگاه، ارائه تازه های نشر و برنامه های جنبی مختلف ، در استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تبریز تاثیر گذار بوده و تداوم این روند موجب تاثیرگذاری بیش از پیش این نمایشگاه خواهد بود .

گفتنی است :ناشران برای ثبت نام و حضور درنمایشگاه تا مهلت اعلام شده می توانند به سایت www.icfi.ir بخش نمایشگاه های کتاب استانی مراجعه و ثبت نام نمایند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری آذربایجان‌شرقی به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اآذربایجان شرقی  از تاریخ 9 تا 13 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار می شود.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.