زندوکیلی در جشن امضا آلبوم جدیدش:

حتی اجرا در وزارت کشور هم برایم کوچک است

جشن رونمایی و امضا در حالی برگزار شد که علی زندوکیلی حرف هایش را نه از تریبون که بر روی آلبوم های خریداری شده زد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم جشن امضای آلبوم علی زندوکیلی با حضور عوامل سازنده، بهاره رهنما و سروش صحت برگزار شد.

این مراسم قرار بود در ساعت 18 برگزار گردد اما زمانی که انتظار می رفت در این ساعات بر روی صندلی هایی مقابل خواننده بنشینیم و قصه متولد شدن آلبوم را بشنویم فضای کوچک مکان در نظر گرفته شده و ازدحام جمعیت این ذهنیت را برهم می زد.

در نهایت پس از مدتی علی زندوکیلی برای پاسخگویی به خبرنگاران حاضر شد و به اولین سوال که از دیدن این استقبال از مردم بود پاسخ داد: این آرزوی همیشگی من بوده و بسیار خوشحال و هیجان زده هستم.

وی در خصوص سبک آلبوم و قطعات خاطره انگیزی که برای آلبومش انتخاب کرده بود، گفت: طی اجرایی که برای ساخت این قطعات با محمد رحمانیان و سامان احتشامی داشتم از بابت پس زدن هواداران نگران نیستم. خوشبختانه آن چه که توقع داشتم برآورده شد و هم نسل های من باید این آثار ارزنده را بشنوند و ما به آن ها برای شنیدن این آثار فاخر کمک کنیم.

وی افزود: در آلبوم جدیدم  کارهایی مثل قطعات فریاد، فقط دعا کن و آثاری که به زودی می شنویم به نوعی سبک تلفیقی و جدیدی هستند.

وی عنوان کرد: در آثاری که این روزها  می شنویم آثار اجتماعی ذهن ها را بیشتر درگیر می کنند و دوست دارم کار کنم اما  هنوز در کنار آن ها از حافظ، سعدی، مولوی دور نمی شوم.

زند وکیلی در خصوص موفقیت خود برای اجرا در سومین تالار بزرگ کشور، ( تالار وزارت کشور) عنوان کرد: همیشه بزرگ ترین ها را می بینم و حتی اجرا در وزارت کشور هم برایم کوچک است و خوشحالم که خداوند همراه من است و دوستان خوبی برای این موفقیتم در کنار من بوده و هستند.

وی در ادامه از نقش موثر مهران مدیری در روند موفقیت خود بیان کرد:تمام نشانه ها در زندگی فرد موثرند من همشاگرد بزرگانی چون محمدرضا رحمانیان، مهران مدیری، فردین خلعتبری که آن ها را فرصت های خوبی برای به دست آوردن جایگاه امروزم می دانم. خدا را شکر که توانستم از پس فرصت هایی که آن ها در اختیارم گذاشتند، بربیایم.

در ادامه زندوکیلی از سبک تلفیقی خود توضیح داد: من در هر قالبی که کار کنم دوست دارم فاخر باشد. در خصوص جدایی از گروه بند شو باید بگویم که رفاقت ها هیچ وقت از بین نمی روند من رفتم اما هنوز هم بین ما دوستی وجود دارد و شاید باز هم با این گروه همکاری داشته باشم اما فعالیت من با گروه زندبند حتی پیش از گروه دنگ شو بوده و اگر روزی در این گروه( زندبند) نخوانم مطمئناً برادرم این کار را برای من به جای من انجام خواهد داد.

از حاشیه های این نشست می توان به نبود جایگاه مناسب برای خبرنگاران اشاره کرد که همین امر عده ای از خبرنگاران از مصاحبه منصرف کرد و هنرمندان حاضر به عکس یادگاری و تنها اعلام حضور در جلسه اکتفا کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار