مدیر شعبه شركت شهرك‌های كشاورزی خوزستان؛ عدم همكاری سازمان آب و برق در تخصیص آب را باعث تاخیر در راه‌اندازی شهرك‌های كشاورزی استان عنوان کرد.

شهرك‌هاي كشاورزي خوزستان چشم انتظار آببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان؛ نادر پورركنی با اشاره به اینکه از ابتدای سال سال جاری تاكنون اقداماتی برای مكان‌یابی شهرك‌ها در سراسر نقاط استان صورت گرفته خاطرنشان کرد:  متاسفانه عدم همكاری یك بخش، بهره‌برداری از این شهرك‌ها را متوقف كرده است.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته 15 شهرك كشاورزی باید در خوزستان احداث شود.

پوررکنی افزود: برای سهولت در تخصیص آب 60 نقطه مختلف مكان یابی شده و این نقاط جهت تصمیم گیری مناسب برای تخصیص آب در اختیار سازمان آب و برق استان قرار گرفت.

این مقام مسئول اظهار كرد: علاوه بر این‌ها 3 مجتمع نیمه تمام استان شامل مجتمع گاومیش‌داری كارون، گلخانه‌های شوشتر و دزفول در قالب این طرح‌ها تكمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

نادر پورركنی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات احداث شهرك‌های كشاورزی به ارائه پروژه وابسته است گفت: به دلیل عدم همكاری سازمان آب و برق در تخصیص آب، نمی‌توانیم پروژه‌ها را به شركت مركزی ارائه نماییم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.