عراقچی: مردم توانستند از ابعاد مختلف برجام آگاه شودند/ رای‌گیری در کنگره نخواهد بود

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه گفت: با پوشش خبری جلسه کمیسیون برجام مردم توانستند انتقادها و پاسخ ‌های انتقادها را بشنوند.

عراقچی: مردم توانستند از ابعاد مختلف برجام آگاه شودند/ رای‌گیری در کنگره نخواهد بودعراقچی در گفت‌وگو با  خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه یک بار دیگر بنده و آقای دکتر ظریف و تخت‌روانچی در جلسه کمیسیون برجام شرکت خواهیم کرد، اظهار داشت: به نظر بنده کمیسیون برجام نقش موثری در روشنگری برجام و ابعاد آن من جمله؛ بحث سیاسی، حقوقی، اقتصادی و تحریم‌ها داشته است.

وی با اشاره به اینکه مخالفان و موافقان نظرهای خود را اعلام کردند اظهار گفت: این جلسه بسیار خوب برگزار شد و با پوشش خبری صدا و سیما مردم توانستند از ابعاد مختلف برجام آگاه شده و انتقادها و پاسخ ‌های انتقادها را بشنوند.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای پیرامون موضع کنگره آمریکا گفت: آنچه که از شواهد مشخص است کنگره به سمتی حرکت  می‌کند که رای گیری صورت نگیرد بنابراین اساسا رای گیری در کنگره نخواهد بود و نمایندگان دموکرات به صورتی عمل می‌کنند که زمان گذشته و رای گیری انجام نشود و لازم به ذکر است با این تفاسیر از تاریخ 17 سپتامبر گذشته و خود به  خود سد کنگره برداشته می شود.

عراقچی درباره نمونه برداری در سایت پارچین با حضور بازرسان آژانس گفت: این‌ها خبرهایی است که از سوی رسانه‌ها مطرح شده و گفتنی است، یک نقشه راه بین ایران و آژانس در خصوص این مسائل  امضا شده و انشاالله به شکلی که تنظیم شده است انجام شده و از نتایجش با خبر خواهید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار