سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت : جشنواره فروش پاییزه از 17 شهریور آغاز و به مدت 10 روز برای خرید مردم برپا بوده و از ساعت 10 صبح تا 22 شب آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

برپایی جشنواره پاییزه همزمان با بازگشایی مدارس در آملبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ ابراهیمی، با اشاره به مکان برپایی جشنواره پاییزه آمل افزود: این نمایشگاه در 150 غرفه طراحی شده و مردم میتوانند برای خرید در موعد مقرر به آدرس بلوار شهید بهشتی جنب سالن ورزشی هلال احمر مرکز نمایشگاه‌های تخصصی آمل مراجعه کنند.

وی کارگاه و کارخانجات تولیدی را در اولویت جشنواره دانست و گفت: کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی شهرکهای صنعتی و همچنین مراکز عمده فروش و پخش مواد غذایی، پروتئینی، پوشاک و البسه در این جشنواره حضور دارند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با اعلام اینکه مردم می‌توانند در این جشنواره از تخفیف 10 تا 20 درصدی بهره مند شوند، تصریح کرد: این نمایشگاه دو بار در سال در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس و روزهای پایانی سال برای خرید نوروزی دایر می شود.وی با اشاره به اقلام ارایه شده بیان داشت: لوازم التحریر، البسه و پوشاک وموادهای غذایی برای خرید مردم مهیا شده است.

ابراهیمی افزود: در نمایشگاه های گذشته عرضه مستقیم کالا در آمل بسیاری از مردم خواهان عرضه محصولات باکیفیت تر شدند که این مسئله در نمایشگاه امسال لحاظ شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با اشاره به اینکه اتاق اصناف شهرستان آمل در برپایی جشنواره همکاری دارد، گفت: سعی داریم اقلام با کیفیت بالا و قیمتی متعادل را برای خرید عموم به نمایش بگذاریم.

بگفته ابراهیمی ماموران و بازرسان رسیدگی به شکایات این اداره نیز در نمایشگاه حضور دارند و مردم می توانند اعتراض و شکایت های خود را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ نیز اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جشنواره ، پاییزه ، مدارس ، آمل ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.