به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  عناوین مهمترین اخبارخبرگزاری ها
از پنهان کاری سعودی‌ها در قبال حادثه مسجد الحرام  تا مرگ باراک اوباما  و شادی دختر عربستانی از تجاوز چندین تروریست به خودش!
 و سایت ها به شرح زیر است.


مهمترین حوادث ۴۰سال اخیر برای حجاج
غروب ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۵، براثر طوفان در مکه مکرمه، یکی از بالابرهای اطراف مسجدالحرام سقوط کرد و منجر به مرگ ۱۰۷ زائر شد. اما در ۴۰ سال گذشته این دوازدهمین حادثه بزرگ موسوم حج است.


علي ضياء در لباس احرام +عکس
تو از من لباس بي دوخت خواستي تا لباس به تنم بدوزي. پي نوشت قبل از محرم شدن.


5 زائر مازندرانی در مکه مجروح شدند
سخنگوی حج و اوقاف مازندران گفت: پنج زائر مازندرانی در مکه زخمی شدند که چهار زائر به دلیل داشتن زخم سطحی سرپایی مداوا و یک نفر در بیمارستان تحت درمان است که به زودی ترخیص می‌شود.


دختران هاشمی رفسنجانی به کجا می‌روند؟ +جدول
در چند سال اخیر حضور دختران آقای هاشمی در رسانه‌ها چند برابر شده است و اظهارنظرهای جنجالی رنگارنگی از سوی این دو خواهر، نسبت به موضوعات مختلف مطرح‌شده است؛ از تهمت‌های متنوع به جمهوری اسلامی ایران گرفته تا آشنایی با بهائیان و منافقین و تعریف و تمجید از آنها.


وزیر نیرو پاسخ داد:برق یا آب؛کدام جیره بندی می شود؟

وزیر نیرو گفت: در چهار استان شرایط بسیار جدی‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم. آب شرب در شهرهای سنندج، کرمان، بندرعباس و بوشهر شرایط بسیار حادی در سال‌جاری داشت.


«خودسوزی» تحت پوشش بیمه قرار گرفت
معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در جلسه آتی شورای عالی بیمه پیشنهاد بیم


سعودی‌هادر قبال حادثه مسجد الحرام پنهان کاری می کنند!
سکوت مقامات عالی آل سعود در قبال فاجعه در مسجد الحرام، انتقادات بسیاری را در شبکه های اجتماعی در پی داشته است.


ماجرای دوربین‌های مخفی در یک آرایشگاه مردانه

مشتری‌های یک آرایشگاه مردانه بی خبر از حضور دوربین مخفی‌های جا گذاری شده، در فضای آرایشگاه مثل همیشه مقابل آیینه می‌نشینند و ناخواسته در جریان قصه‌ای قرار می‌گیرند که از قبل برای آنها طراحی و برنامه ریزی شده است.


شادی دختر عربستانی از تجاوز چندین تروریست به خودش!
عایشه پانزده ساله، قهرمان جهاد نکاح در سوریه شد.


آیا باراک اوباما مرده است؟
حدود ساعت یازده صبح پنجشنبه (10 سپتامبر) سیاستمدار محبوب ما دار فانی را وداع گفت. باراک اوبامام متولد چهار آگوست 1961 در هنلولو بود. او از میان رفت اما هرگز از خاطر ما نخواهد رفت. لطفاً همدردی خود را با لایک کردن این صفحه و نظر دادن در این صفحه ابراز کنید.
 

11 مدرسه در زنجان فقط یک دانش آموز دارند
مسئول ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال تحصیلی جدید 11 مدرسه در زنجان تنها با یک دانش‌آموز فعالیت می‌کنند.


زنان از انجام چه مشاغلی کنار گذاشته شدند؟
در 100 اقتصاد دنیا زنان از انجام بعضی کارها کنار گذاشته شده‌اند.


هر یک ساعت 41 نفر فوت می کند

مدیرکل دفتر اطلاعات، آمار و جمعیت سازمان ثبت‌احوال کشور گفت: رشد ولادت در مقایسه با 5 ماهه نخست پارسال 4.8 درصد رشد داشته است و استان هرمزگان، قم و یزد بیشترین رشد ولادت را در کشور داشته‌اند.


نرخ ارز در بازار دستکاری می‌‌شود!
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران از دستکاری نرخ ارز در بازار سخن گفت و نسبت به تبعات این اقدام هشدار داد.


چگونه می‌توان داعش را شکست داد؟
جوزف نای می‌نویسد: حتی اگر ایالات متحده و متحدینش بتوانند در طول دهه پیش رو داعش را شکست دهند، ما باید خودمان را آماده گروه‌های افراطی سنی مشابهی کنیم که از خاکستر داعش پدید می‌آیند.


فاکس نیوز: ژنرال سلیمانی نیروهای روسی را به سوریه کشاند
«طبق شواهد موجود، ژنرال سلیمانی نه تنها در افزایش حضور روسیه در سوریه نقش داشته بلکه احتمالا رهبری عملیات را نیز بر عهده دارد ...»


تولد پسرها از دخترها پیشی گرفت

مدیرکل دفتر اطلاعات، آمار و جمعیت سازمان ثبت‌احوال کشور گفت: رشد ولادت در مقایسه با پنج ماهه نخست سال گذشته ۴.۸ درصد رشد داشته است و استان هرمزگان، قم و یزد بیشترین رشد ولادت را در کشور داشته‌اند.


ازدواج مجدد بنیامین بهادری +عکس

بنیامین بهادری در شب تولد خود در صفحه اینستاگرامش با یک خبر همه را غافلگیر کرد.


فروش میلیاردی در بازار دست‌فروشان!
بازار لوازم التحریر در آستانه مهرماه به نوعی بازار فصلی برای دست‌فروشان تبدیل شده است؛ به عنوان مثال قیمت هر عدد دفتر 100 برگ از 2500 تا 3500 تومان به فروش می رسد که به گفته دست‌فروشان، این دفترها نیز تولید داخل هستند.


با این هواپیماها سفر نکنید
در حالی حجم قابل توجهی از ناوگان هوایی جهان را تولید شرکت‌های بوئینگ و ایرباس تشکیل می‌دهد که بررسی‌های آماری نشان می‌دهد برخی مدل‌های تولیدی این شرکت‌ها در صدر خطرناک‌ترین هواپیماهای جهان قرار دارند.


چند درصد خانواده‌های ایرانی، سالم هستند؟
خانواده سالم، خانواده‌ای است مبتنی بر دوستی و صمیمیت و اعتماد اعضا نسبت به همدیگر. در این خانواده در عین انسجام و گرمی، آزادی افراد محترم شمرده می‌شود و اعضا در فراهم‌آوردن نیازهای خو و سایرین تلاش می‌کنند.


قاتل سپهر کوچولو: صدایی گفت او را بکش!
پرونده قتل پسر ١٠ ساله‌ای که به دست مردی جوان به قتل رسیده، در حالی در بازپرسی در حال رسیدگی است که متهم مدعی شده روز قتل مقدار زیادی مورفین مصرف کرده‌ بود


گورستان عمودی در پاریس+عکس
تصویری از گورستان عمودی در پاریس، پایتخت فرانسه را مشاهده می‌کنید.


نگاهی به خودکشی از زاویه قانونی

خودکشی نوعی قتل نفس همراه با وحدت قاتل و مقتول است. انتحار از دیدگاه اسلام حرام بوده و ادله آن شامل کتاب، سنت و اجماع است و برای مرتکب، کیفر اخروی وعده داده شده است.

چند درصد خانواده‌های ایرانی، سالم هستند؟
خانواده سالم، خانواده‌ای است مبتنی بر دوستی و صمیمیت و اعتماد اعضا نسبت به همدیگر. در این خانواده در عین انسجام و گرمی، آزادی افراد محترم شمرده می‌شود و اعضا در فراهم‌آوردن نیازهای خو و سایرین تلاش می‌کنند.

داعش 3 افسر و یک سرباز عراقی را در موصل اعدام کرد
مقام محلی استان نینوا در شمال عراق خبر داد که گروهک تروریستی داعش در جدیدترین جنایت خود 2 افسر و یک سربازی عراقی را در موصل اعدام کرده است.


عکسی از ویلای ۴۵میلیاردتومانی در پایتخت
ساختمان ویلایی در زمینی به مساحت ۷۲۰ متر مربع در منطقه شهرک غرب ؛ این ساختمان ۴ طبقه بوده و دارای ۳ طبقه مسکونی است.


ورود روش جدید جراحی‌ زنان با ربات در ایران

رئیس دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران از ورود روش جدید جراحی‌های زنان با ربات در کشورمان خبر داد.


بلیت ۴ فیلم در روز ملی سینما نیم‌بها خواهد بود
سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام حضور ۴ فیلم در طرح بلیت نیم‌بهای روز ملی سینما گفت: شنبه (۲۱ شهریور) ۴ فیلم بلیت نیم‌بها در سینماها خواهند داشت.


اما واگرهای ایجاد اتاق‌های امن تزریق مخدر
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: به راه انداختن اماکن امن تزریق مواد مخدر، انتخاب گزینه "بدتر" ، میان بدتر و بدترین است.


۳ دارویی که مرگ را ارزان کردند

جوانانی که بارزترین نشانی‌شان دست‌های از بغل پهن شده‌شان است که آدمی را به یاد پارک دوبل خودروهای کنار خیابان‌ می‌اندازد، آدم‌هایی که عوام بهشان آمپولی می‌گویند، بدن‌های پفکی که سرانجام‌ با مرگ‌های ناگهانی خاموش می‌شوند.


جنگل‌های شمال صدسال بعد نابود می شود
مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عدم کنترل آلودگی کشتی‎ها در بنادر ایران و نابودی کامل جنگل‌های شمال ایران تا 75 یا 100 سال بعد اشاره کرد و گفت: اطلاعات ماهواره‎ای که تخریب جنگل‌ها را نشان می‎دهند، هشدار دهنده آن است که طبق آمار مراکز معتبر جهانی اگر رویه مدیریتی کشور در این زمینه تغییر نکند تا 75 الی 100 سال دیگر جنگلی در شمال ایران نخواهیم داشت.

زنان اتمی ایران در سال 50 +عکس
نمونه‌ای از تبلیغات رسانه‌ای دربارهٔ برنامه هسته‌ای ایران در دهه ۵۰ خورشیدی؛ این روزنامه به بیان نقش زنان در برنامه هسته‌ای ایران پرداخته‌است.

فروش کارت‌های گارانتی 1000 تومانی تقلبی در بازار
کارت‌های گارانتی تقلبی نصب شده روی کالاهای IT با قیمت‌های ناچیز 1000 تا 5000 تومان، بازار محصولات تقلبی و قاچاق این حوزه را رونق داده و واردکنندگان قاچاق و برخی فروشندگان برای فروش کالاهای تقلبی خود به این حربه متوسل می‌شوند. در این زمینه رییس اتحادیه فناوران رایانه از ساماندهی خدمات پس از فروش کالاهای IT و ماشین‌های اداری توسط اتحادیه فناوران رایانه خبر داد.

معلم بلژیکی دانش آموز مسلمان را به دار کشید +عكس
مادر این کودک اعلام کرد که فرزندش تنها به دلیل اینکه مسلمان است اینگونه مورد شکنجه قرار گرفته است و امکان داشت که جان خود را نیز از دست بدهد.

کمبود شدید تکنسین ماهر در بازار کار
معاون وزیر کار با بیان اینکه سیستماتیک نبودن باعث عدم موفقیت طرح مشاغل خانگی شد، گفت: کشور اکنون به شدت به تکنسین ماهر نیاز دارد.

پیمانکار تونل توحید از شهرداری تهران شکایت کرد!
نائب رئیس شورای شهر تهران با اعلام اختلاف بین شهرداری و پیمانکار طرح تونل توحید، گفت: شهرداری درصدی از طلب پیمانکار را به دلیل مشکلات و ایرادات این طرح پرداخت نکرده و پیمانکار هم شکایت کرده است که در محاکم قضایی پیگیری می‌شود.

بیلبوردهای روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی در پایتخت+تصاویر
بیلبوردهای روزشمار نابودی اسرائیل در برخی خیابان‌های شهر تهران نصب شد.


دلیل آمار بالای قربانیان در مکه چیست؟
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان که برای عمره تمتع به مکه سفر کرده است، با ارسال پیامی از دلیل آمار بالای قربانیان در حادثه مکه پرده برداشت.

کشف گونه جدید انسان در آفریقا+ عکس
پژوهشگران چندی پیش در یکی از قارهای آفریقای جنوبی اسکلت نوعی جانور انسانواره را پیدا کردند.


مسجد آخر الزمان+تصاویر
مسجدی فوق مدرن شبیه«غار حراء» در استانبول قرار دارد که شکل عجیب آن به مسجد آخرالزمانی شباهت دارد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار