مهمترین عناوین خبرگزاری ها و سایت های خبری

اعتراف اسقف پيشين انگليس به تجاوزهاي جنسي/«جناب خان» خندوانه بین المللی شد/فرشچیان: چینی‌ها تابلوام را کپی کردند/اعدام دینامیتی در داعش (+عکس)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  عناوین مهمترین اخبارخبرگزاریها و سایت ها به شرح زیر است.



اسقف پیشین دارای روابط نزدیک با شاهزاده چارلز است که در گذشته وی را «دوستی امین» خوانده بود.

جوانی ایرانی که به قصد مبارزه با داعش با افراد نامعلوم ارتباط برقرار کرد و طعمه یکی دیگر از گروه‌های تروریستی شد، حالا پس از جداشدن از پ‌ک‌ک جزئیاتی از این گروهک را افشا کرده است.

اعضای کمپین تحریم خودرو معتقدند اگر واردات خودرو آزاد شود، آنها دیگر مجبور نیستند برای خودروهای بی‌کیفیت داخلی به اندازه کنونی پول بدهند. آنها قیمت خودروهای داخلی را با خودروهای خارجی مقایسه می‌کند.

عصر امروز با شکل‌گیری سامانه ابرهای بارش‌زا، ساکنان بخشی از شهر اصفهان شاهد بارش رگبار بود.

در جلسه بین رئیس فدراسیون فوتبال ایران و مدیر تیم امید با رئیس فدراسیون فوتبال آلمان توافق‌های شفاهی صورت گرفت.

حمل و نقل ریلی که در اکثر کشور ها یکی از ارکان مهم توسعه به حساب می آید شکل های مختلفی دارد.

جمع آوری علوفه با استفاده از دستگاه علوفه چینی در یکی از مزارع حاشیه شهر مشهد ظهر امروز حادثه ساز شد و دست یک کشاورز را از دنیا کوتاه کرد.

در جمهوری کنگو هنوز بومیان این منطقه درآمد خود را از ماهیگیری از رود کنگو تامین می‌کنند.

مقام‌های ارشد پلیس هند می‌گویند در حال بررسی ادعاهای مربوط به تجاوز مکرر یک دیپلمات سعودی به دو مستخدم نپالی در هند هستند.

پلیس راه اردن کروکی تصادف یک خودرو با یک شتر را برای ارائه به شرکت بیمه، صادر کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: همه نهادها و سازمان‌ها باید توجه داشته باشند که سلامت فردی و اجتماعی منوط به غذای سالم است.

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اتفاق شب گذشته ورزشگاه علم شاه مالزی را به شدت محکوم کرد.

گوشی‌های با رم 6 گیگابایتی در راه است گوشی‌های با رم 6 گیگابایتی در راه است

با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی استان چهارمحال و بختیاری هواشناسی به مسافران و گردشگران هشدار داد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بخشی از ناراحتی‌های موجود ناشی از کسورات بی‌جا و عدم رعایت مصوبات است، خواستار پرداخت به‌موقع هزینه‌ها از سوی سازمان‌های بیمه‌گر و رعایت قوانین برای جلب اعتماد هیأت وزیران شد.

ریوالدو 24 هزار دلار را می‌گیرد و می‌ماند یا او سودای رفتن دارد؟

سیدمحمود نبویان گفت، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده کشورمان منکر وجود برنامه بلندمدت تحقیق و توسعه است، در حالی که دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس سازمان انرژی اتمی می‌گویند در مذاکرات هسته‌ای سند چهارمی نیز وجود دارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پس از جنگ تحمیلی و مشاهده سیاست خارجی صلح‌طلبانه جمهوری اسلامی باعث شد تا رویه سایر کشورها در قبال ایران تغییر کند.

اگر مقام های اروپایی تا امروز از بحران های اقتصادی و اجتماعی ناشی از مهاجرت انبوه به اروپا سخن می گفتند، اکنون آشکارا به تهدیدهای امنیتیِ آن نیز اشاره می کنند.

شبکه بین المللی آی فیلم بنابر درخواست بینندگان خارج از کشور برای دیدن شیرین کاری های جناب خان، پخش قسمت هایی برگزیده از مجموعه «خندوانه» را آغاز کرد.

دادگاهی در ایالت هسن اعتصاب خلبانان لوفت‌هانزا را "غیرقانونی" دانست و رای به لغو اعتصاب داد. اعتصاب خلبا‌نان شرکت لوفت‌هانزا وارد دومین روز خود شده بود.

بعضی از دستاوردها بر روی یک عضو بدن انسان تاثیر منفی داشته اند، مانند چشم که متخصصان و چشم پزشکان نسبت به شیوع نزدیک بینی هشدار می دهند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با بیان اینکه به دلیل وضعیت بودجه‌ای کشور، بودجه‌های مصوب شده هلال احمر کاملاً تخصیص نمی‌یابد، گفت: 50 میلیارد تومان از ذخیره احتیاط هزینه کرده‌ایم.

‌درباره اهمیت شخصیت استاد محمود فرشچیان همین بس که او جدای از نقاشی بسیاری از تابلوهای جاودانه مذهبی، طراح و مجری ساخت ضریح حرم اباعبدالله(ع) است

دو نفر از اعضای هیئت مدیره استقلال مأمور رسیدگی به وضعیت هافبک برزیلی آبی‌پوشان شدند.

طی سال‌های اخیر روند رو به رشد استفاده از اینترنت و فضای مجازی را شاهد هستیم و این مسئله در بین خانواده‌ها رواج یافته است.

«موبوفوبیا» (Mobophobia) به معنای بروز استرس و اضطراب شدید به هنگام نداشتن آنتن، قطع تماس، قطع ارتباط با اینترنت، تمام شدن شارژ باتری و از همه بدتر جا گذاشتن یا گم کردن تلفن همراه است.

تروریست های جنایتکار داعش با انتشار تصویری از حضور دهها دختر دانشجو که در کلاس درس حاضر هستند مدعی شد دختران موجود در تصویر تعدادی از دانشجویان موصلی هستند که برای ادامه تحصیل خود به اینجا آمده اند.

گروه داعش در جدیدترین شیوه های اعدام خود فیلمی از منفجر کردن دو نفر را با استفاده از دینامیت منتشر کرد.

براساس آمار 6 تن الاغ در دولت محمود احمدی نژاد به کشور وارد شده بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار