به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،مهمترین عناوین خبرگزاری ها و سایت های خبری را در این بسته مشاهده کنید.



عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در یادداشتی دررابطه بافیلم«محمدرسول الله (ص)» خاطره ای جالب ازاکران ویژه فیلم مجیدی برای سردار سلیمانی روایت می کند.

والدین تعداد زیادی از معلولان به دلیل اثبات شکنجه و اذیت و آزار در یک مرکز نگهداری از معلولان از مدیر این مرکز بطور رسمی شکایت کردند.

محققان طرحی موسوم به «بیو برد» قصد دارند با استفاده از آب پنیر، و دیگر ضایعات محصولات کشاورزی پلاستیک‌هابی تولید کنند که در طبیعت تجزیه شود.

نعمت زاده با حذف عوارض صادرات کنسانتره سنگ آهن موافقت کرد.

آمار جالب توجهی از وضعیت صادرات خودروی ایران به عراق منتشر شده که در تعارض کامل با آمار ارائه شده در برنامه پایش است.

آنکه امیدهای هلند را از صعود مستقیم به مرحله نهایی یورو 2016 تبدیل به یاس، امیدهای ترکیه را پُررنگ و سبب نخستین صعود تاریخی ایسلند به این رقابت‌ها شد، فاتح تریم بود.

بسیاری از خودروها از تکلیف قانونی معاینه فنی شانه خالی می کنند،درحالی که در کشورهای توسعه یافته تردد با خودروی بدون معاینه فنی امکان ندارد.

آبشار شیرآباد در استان گلستان و در 6 کیلومتری جنوب شهرستان خان ببین، در میان جنگلی بسیار زیبا واقع شده‌است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم محمد رسول‌الله (ص) در مدت 10 روز در چهار سینمای گیلان 27 میلیون و 153 هزار تومان فروش داشته و اکران آن همچنان ادامه دارد.

ورزشکاران گیلانی پنج مدال مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور را کسب کردند .

کارشناس داوری فوتبال گفت: کمک داوران فوتبال در دو بازی از پنج هفته اول اشتباه تاثیر گذاری داشتند و نتیجه بازی را تغییر دادند و داوران در اعلام پنالتی ها نتیجه سه بازی را تغییر داده اند.

طی دو سال اخیر یکی از وجوه تمایز دیپلماسی هسته ای ایران در جریان مذاکرات با گروه پنج باضافه یک بهره بردن از مدل نوین و مبتکرانه دیپلماسی رسانه ای در کنار سایر ابزارهای دیپلماتیک با هدف مهیا نمودن محیط سیاسی اجتماعی برای پیشبرد اهداف دیپلماتیک بود.

گروه صنعتی ملی از وزارت ورزش درخواست کرده که باشگاه پرسپولیس را به این شرکت اجاره بدهد.

تعدادی از مهندسان ناظر بیکار شده‌ی جهاد کشاورزی امروز دوشنبه 16 شهریورماه تجمع اعتراضی سکوت در برابر استانداری برگزار کردند

با کاهش سرمایه‌انسانی و مشارکت‌اجتماعی زنان مواجهیم

به گزارش ایسنا،معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معادن و تجارت استان البرز بر ضرورت حمایت از صنایع تک تاکید کرد و گفت: توسعه این صنایع در گرو سرمایه گذاری و حمایت های دولتی است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون دستیاری دندان‌پزشکی تا صبح فردا خبر داد.

مهمان امشب رامبد جوان یک چهره‌ورزشی است کسی که در صفحه‌ی اینستاگرامش عکس‌هایی از پشت صحنه‌ی برنامه را گذاشته و نوشته:« امشب با برنامه‌ی خندوانه یه سر به خانه‌هایتان می‌آیم و می رم.»

گردنه حیران به‌دلیل برخورداری از آب‌وهوای مناسب و زیبایی منحصربفرد بعنوان یکی از منطقه‌‌های نمونه گردشگری در ایران شناخته شده و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته ‌است.

از آغاز فعالیت دولت یازدهم تا به امروز، هیات های دانشگاهی از کشور هایی همچون، آلمان، اتریش، آمریکا، استرالیا، عمان، ایتالیا، فرانسه، ژاپن، ترکیه و.. وارد ایران شده اند.

وزیر خارجه اسپانیا در نشست خبری مشترک با وزرای خارجه ایران بارها بر لزوم گسترش روابط کشور خود با ایران تاکید کرد.

میمون ها در تایلند به مدرسه می روند تا ضمن آموزش جمع آوری نارگیل و کسب درآمد قابل توجه به دلیل کارآیی بالا، به یکی از جاذبه های گردشگری این کشور جنوب شرق آسیا تبدیل شوند. میمون ها در تایلند به مدرسه می روند

پس از سقوط شاخصهای بورس شانگهای در روز دوشنبه، این بازار مالی مهم آسیا روز چهارشنبه را با ۵۳ دهم درصد افزایش آغاز کرد.

سخنگوی نیروی انتظامی از موافقت پلیس با اکران بامدادی فیلم محمد رسول‌الله (ص) خبر داد.

تبلت ها که طی سال های اخیر جای خود را میان کاربران بازکرده‌اند و حتی در مواردی زیادی به جای گوشی یا لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند، رنج قیمتی از حدود 450 هزار تا پنج میلیون تومان در بازار لوازم دیجیتال دارند.

در جریان جشنواره خودروهای "ون" در "مالورن" انگلیس 51 نفر رکورد جدید در سوار شدن تعداد زیادی آدم در یک اتومبیل سواری به جا گذاشتند.

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر آمار تحلیلی به دست آمده از تلفات رانندگی گفت: آمارهای تحلیلی نشان می‌دهد که ۲۵ درصد از تصادفات برون‌شهری در فاصله زمانی میان ساعت ۱۶ تا ۲۰ رخ می‌دهد و پس از آن بیشترین تلفات به بازه زمانی ۲۰ تا ۲۴ با سهم ۲۰ درصدی تعلق دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار