سرمربی تیم فوتبال بادران تهران از عملکرد تیمش مقابل ذوب آهن ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سنجری سرمربی تیم فوتبال بادران تهران در نشست خبری پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل ذوب آهن در جام حذفی بیان کرد:بازی خوب و تماشاگر پسند بود و ما درس‌های خوبی از این بازی آموختیم و سعی می‌کنیم در هفته‌های آتی با حضور تماشاگران خودمان نتایج بهتری در لیگ بگیریم.

وی ادامه داد: با شناختی که از ذوب آهن داشتیم، سعی کردیم با ساختار دفاعی کار کنیم و نیم نگاهی به حمله داشته باشیم در هر دو بخش انتظارات ما برآورده شد و فکر می‌کنم فراتر از انتظار ظاهر شدیم. من مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم و 37 دوره مربیگری برگزار کردم. باید واقع بین بود شاید براثر اتفاق می‌توانستیم پیروز شویم. ما به این بازی از این منظر نگاه کردیم که روند رو به رشدی داشته باشد. هفته ‌آینده با پاس همدان بازی داریم و این بزرگترین آزمون ما بود.

سنجری در مورد اینکه مدیرعامل شما یک خانم است و نتوانست در این مسابقه حاضر شود گفت: وی تصور می‌کرد که بتواند در این مسابقه حاضر شود اما نشد امیدواریم مشکل حضور خانم ها در ورزشگاه‌ها حل شود.

سرمربی تیم فوتبال بادران خاطرنشان کرد: قرارداد من سه ساله است. این شرکت یکی از بالاترین سطح‌های فروش اینترنت در ایران است و 180 هزار کارمند دارد که سرمایه باشگاه هستند. ما به هوادارانمان آموزش می‌دهیم که اصول اخلاقی را رعایت کنند. مدیران باشگاه این تیم را از ایران جوان خورموج خریدند تا پس از سال‌ها یک تیم تهرانی در دسته دوم حاضر شود.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار