استفاده از مترو در روز اول مهر ماه برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است و در این روز برای آنان ویژه برنامه های فرهنگی نیز در ایستگاه های مترو اجرا می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران، محمد صائبی روز جمعه افزود: در روز اول مهر و آغاز سال جدید تحصیلی، کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران با اهدای شاخه های گل به استقبال دانش آموزان و دانشجویان تهرانی می روند.

وی ادامه داد: در تمام ایستگاه های مترو با نصب بنر و پخش نماهنگ های ویژه، فضاسازی لازم در آستانه اول مهر صورت می گیرد و اجرای سرود و نمایش های مرتبط و برپایی کارگاه مشاوره کودک در 10 ایستگاه منتخب از دیگر برنامه های فرهنگی مترو در روزهای آغازین سال جدید تحصیلی است.

صائبی گفت: اقدامات طرح استقبال از مهر معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران فقط محدود به ایستگاه ها نیست و به منظور آشنایی دانش آموزان با مسائل مرتبط با مترو، نمایش کودک و آموزش شهروندی توسط این معاونت در مدارس منتخب، همچنین مسابقه ای با موضوع آموزش شهروندی در دو بخش انشا و نقاشی در 50 مدرسه اجرا خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار